A Samsung az űr határára repíti a felhasználókat
A Samsung bejelentette legújabb, földön kívüli projektjét, az Űrszelfi küldetést, melyben egy Galaxy S10 5G okostelefont küld a sztratoszférába, amellyel a felhasználók a saját képüket is eljuttathatják az űrbe.
Az elmúlt 50 évben a Samsung kijelzőinnovációk sorát hozta el a felhasználóknak az ívelt tévéktől kezdve a keretmentes kijelzőkig és a kihajtható okostelefonig. A vállalat most pedig együttműködik a légi fotózással foglalkozó Flightline Films-zel, hogy legújabb technológiáit eljuttassa a világűr határára, ahol a felhasználói számára lehetővé teszi, hogy egy kis szerencsével elkészülhessen a saját „űrszelfijük” egy Samsung eszközzel.
A Samsung az űrszelfikkel is megmutatja a márkában rejlő folyamatos innovációt, és most pedig új mércét állít fel a mobiltechnológiában. Az atmoszféra határán eltöltött 200 óra alatt a Galaxy S10 5G megmutatja a vállalat innovatív megoldásainak erősségét, amelyekkel a felhasználók többet hozhatnak ki magukból. „Szeretnénk megünnepelni a nagyszerű élményeket, amelyek Samsung kijelzőkhöz kötődnek, ezért új szintre emeljük a szelfiket, és elvisszük a felhasználókat az űrbe – mondta el Benjamin Braun, a Samsung európai marketingvezetője. – A Samsung újításai folyamatosan újabb mérföldköveket érnek el, a SpaceSelfie pedig megmutatja, milyen lenyűgöző dolgokra vagyunk képesek a legújabb technológiákkal. Akár a világűr határán is.”
Hogyan működik a Samsung SpaceSelfie Küldetés?
Egy fél kosárlabdapálya nagyságú (10,5 m x 18 m), nagy magasságú ballonrendszer emelkedik fel a dél-dakotai indítóállásról, amely az S10 5G készüléket is tartalmazó csomagot viszi magával, egészen 20 kilométeres magasságba.
A rendszert úgy tervezték, hogy a lehető legjobb minőségű fotók készülhessenek el vele, figyelembe véve a Föld alakját és a visszaverődő napsugarakat is, amelyek egy napelem segítségével energiával is ellátják a szerkezetet és az okostelefont.
Eközben a Földön a felhasználóknak lehetőségük lesz saját fotóikat űrbéli környezetben viszontlátni. Ehhez elég egy szelfit készíteni az okostelefonjukkal és fel feltölteni azt az Irányítóközpont weboldalára.
Az Űrszelfi küldetés sikerét két, erre a célra fejlesztett alkalmazás is segíti. Az első a földi vezérlést támogatja, ezzel küldhet és fogadhat szelfiket az Irányítóközpont és a levegőben lévő eszköz.
A második applikáció egyedileg készült az S10 5G-hez, ez kommunikál a külső szerkezethez rögzített kamerával, amely fotót készít a telefon kijelzőjén megjelenő szelfiről. Az S10 alkalmazás ezután a földi irányításon keresztül visszaküldi a képet a földre, onnan pedig vissza a felhasználóknak, hogy megoszthassák azt a közösségi média felületeiken.
Hogyan készül fel az S10 5G az űrutazásra?
Az S10 5G okostelefont a Samsung úgy alkotta meg, hogy az szigetelés és különleges tokok nélkül is ellenáll a szélsőséges környezeti viszonyoknak és nyomásnak a világűr határán.
Az S10 5G a kilövés előtt szigorú teszteken esett át, amelyek során akár -65°C-os hőmérsékletet is kibírt. A telefon 6,7 colos Dinamikus AMOLED kijelzője azokat a teszteket is sikerrel vette, amelyek a törésállóságot, vagy a magasban történő párásodást vizsgálták.
Töltésmegosztási képességeivel, AI alapú teljesítmény optimalizációval és intelligens Wi-Fi technológiájával az S10 5G a Samsung egyik legintelligensebb, legerőteljesebb és legtartósabb eszköze.
Mostanáig az űrben készített szelfi az asztronauták kiváltsága volt. Most a Samsung technológiájával a felhasználók is láthatják magukat ebben a különleges környezetben a telefonjuk képernyőjén.
Az Irányítóközponton keresztül bárki jelentkezhet űrutazásra a saját szelfijével. A képeket a www.samsung.com/spaceselfie weboldalon tölthetik föl az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak
- Újragondolt klasszikus műalkotások az Insta-generáció számára
- A Samsung Galaxy S10 telefonok szoftverfrissítésével már egyes Galaxy Note10 funkciók is elérhetők
- Jó választás a Samsung Galaxy Note10 sorozat
- A Samsung Galaxy Note10+ 5G első helyezést ért el a DxOMark kamera tesztjén
- Bemutatkozik a Samsung Galaxy Note10
- Boltokban a Samsung Galaxy A80
- Szeptemberre várható a Samsung Galaxy Fold
- NMHH: kitárul a kapu az 5G-s frekvenciák értékesítése előtt
- A várakozásokat túlszárnyalva terjed az 5G
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.