A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására
A mobiltelefonok ma már sokkal többet jelentenek a felhasználók számára egyszerű kommunikációs eszköznél. A Samsung nemzetközi kutatása alapján az európai emberek erősen kötődnek a készülékükhöz és tartanak akkumulátorának lemerülésétől. Ilyen helyzetben a válaszadók 35 százaléka a pénznél is jobban örülne a felajánlott töltésnek.
A Samsung Galaxy S10 Vezeték nélküli töltésmegosztás funkciójával a felhasználók megoszthatják a telefonjuk töltését más kompatibilis eszközökkel. A megosztott töltöttség olyan értékes alternatív „fizetőeszköz” lett, amely a társas kapcsolatokra is hatással van. A Samsung kutatásának több mint 6 500 európai résztvevője szerint egy feltöltött akkumulátor értékes ajándék a modern hétköznapokban.
A válaszadók nagyobb része hezitál, ha az értékes töltést egy idegennel kell megosztania, az európaiak mindössze 14 százaléka ajánlaná fel a telefonját. A magyarok ennél is óvatosabbak (10 százalék), a családtagjaikban azonban az európai átlagnál is jobban bíznak, 82 százalék szívesen megosztaná a töltést egy családtagjával. Fordított esetben a legtöbben kényelmetlenül érzik magukat, ha töltöttséget kérnek, még a 25 és 34 év közötti magyaroknak is mindössze 13 százaléka érezné magát komfortosan ilyen helyzetben. Ugyanakkor a töltöttség idegenekkel való megosztásának jelentős hatása lehet a résztvevőkre. Az európaiak 62, a magyarok 67 százaléka szívesen meghívná egy kávéra jótevőjét, 7, illetve 6 százalék pedig akár randizna is egy ismeretlennel, akitől töltést kapott.
Párkapcsolatokban az akkumulátor töltésének megosztása a lovagiasság modern gesztusa lehet. A felmérés során voltak, akik azt mondták, többre értékelnék a vezeték nélküli töltést, mint bármilyen más romantikus gesztust (21 százalék), például, ha kinyitnák előttük az ajtót vagy akár állnák a vacsora számláját. Magyarországon a klasszikus előzékenység továbbra is imponálóbb (53 százalék), ugyanakkor a magyarok közel harmada (28 százalék) szintén a töltésnek örül a legjobban. A válaszadók 76 százaléka nem osztaná meg az első randin az akkumulátorát, a legtöbben, itthon és Európa-szerte egyaránt, ezt csak a harmadik találkozó alkalmával ajánlanák fel.
„A legújabb technológia, amely lehetővé teszi a töltés vezeték nélküli megosztását, csökkenti a hagyományos töltőktől való függést és a modern digitális viselkedést is alakítja – mondta el Samu Zsófia, a Samsung magyarországi kommunikációs vezetője. – A kutatás eredményei azt mutatják, hogy a töltöttség megosztása erősíti a szociális kapcsolatainkat és elősegíti a kölcsönös bizalom kialakulását. A töltésmegosztás a jövőben teljesen általánossá válhat, és akár barátságok vagy párkapcsolatok elindítója is lehet.”
A kutatással és az eredményekkel kapcsolatos további információk a https://www.samsung.com/hu/powershare/ weboldalon érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak
- A Samsung Galaxy S10 telefonok szoftverfrissítésével már egyes Galaxy Note10 funkciók is elérhetők
- Boltokban a Samsung Galaxy A80
- Szeptemberre várható a Samsung Galaxy Fold
- Csúcsokat döntött hazánkban a Samsung Galaxy S10 széria
- Magyarországra is megérkezett a Samsung Galaxy S10 széria
- Február 20-tól előrendelhető a Samsung Galaxy S10, S10e és S10+ a Vodafone-nál
- Három új telefonnal ünnepel a Galaxy S sorozat
- Tudom, hogy láttad – indul a visszaszámlálás!
- Mobiltelefonoké a főszerep a Samsung vígjátékában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.