A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására

forrás: Prím Online, 2019. október 22. 15:02

A mobiltelefonok ma már sokkal többet jelentenek a felhasználók számára egyszerű kommunikációs eszköznél. A Samsung nemzetközi kutatása alapján az európai emberek erősen kötődnek a készülékükhöz és tartanak akkumulátorának lemerülésétől. Ilyen helyzetben a válaszadók 35 százaléka a pénznél is jobban örülne a felajánlott töltésnek.  

A Samsung Galaxy S10 Vezeték nélküli töltésmegosztás funkciójával a felhasználók megoszthatják a telefonjuk töltését más kompatibilis eszközökkel. A megosztott töltöttség olyan értékes alternatív „fizetőeszköz” lett, amely a társas kapcsolatokra is hatással van. A Samsung kutatásának több mint 6 500 európai résztvevője szerint egy feltöltött akkumulátor értékes ajándék a modern hétköznapokban. 

 

 

 

A válaszadók nagyobb része hezitál, ha az értékes töltést egy idegennel kell megosztania, az európaiak mindössze 14 százaléka ajánlaná fel a telefonját. A magyarok ennél is óvatosabbak (10 százalék), a családtagjaikban azonban az európai átlagnál is jobban bíznak, 82 százalék szívesen megosztaná a töltést egy családtagjával. Fordított esetben a legtöbben kényelmetlenül érzik magukat, ha töltöttséget kérnek, még a 25 és 34 év közötti magyaroknak is mindössze 13 százaléka érezné magát komfortosan ilyen helyzetben. Ugyanakkor a töltöttség idegenekkel való megosztásának jelentős hatása lehet a résztvevőkre. Az európaiak 62, a magyarok 67 százaléka szívesen meghívná egy kávéra jótevőjét, 7, illetve 6 százalék pedig akár randizna is egy ismeretlennel, akitől töltést kapott.

 

Párkapcsolatokban az akkumulátor töltésének megosztása a lovagiasság modern gesztusa lehet. A felmérés során voltak, akik azt mondták, többre értékelnék a vezeték nélküli töltést, mint bármilyen más romantikus gesztust (21 százalék), például, ha kinyitnák előttük az ajtót vagy akár állnák a vacsora számláját. Magyarországon a klasszikus előzékenység továbbra is imponálóbb (53 százalék), ugyanakkor a magyarok közel harmada (28 százalék) szintén a töltésnek örül a legjobban. A válaszadók 76 százaléka nem osztaná meg az első randin az akkumulátorát, a legtöbben, itthon és Európa-szerte egyaránt, ezt csak a harmadik találkozó alkalmával ajánlanák fel. 

 

„A legújabb technológia, amely lehetővé teszi a töltés vezeték nélküli megosztását, csökkenti a hagyományos töltőktől való függést és a modern digitális viselkedést is alakítja – mondta el Samu Zsófia, a Samsung magyarországi kommunikációs vezetője. – A kutatás eredményei azt mutatják, hogy a töltöttség megosztása erősíti a szociális kapcsolatainkat és elősegíti a kölcsönös bizalom kialakulását. A töltésmegosztás a jövőben teljesen általánossá válhat, és akár barátságok vagy párkapcsolatok elindítója is lehet.”

 

A kutatással és az eredményekkel kapcsolatos további információk a https://www.samsung.com/hu/powershare/ weboldalon érhetők el.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14