Közös vállalatot alapít az LG és a Luxoft
Az LG Electronics (LG) és a Luxoft — a DXC Technology leányvállalata — a jövőben közösen fejlesztik és terjesztik ki a webOS Auto platformot a gyártásra kész rendszerek számára.
Az együttműködésről szóló megállapodást Las Vegasban, a CES-en írta alá Dr. I.P. Park, az LG elnöke és technológiai vezetője, valamint Dmitry Loschinin, a Luxoft elnök-vezérigazgatója, egyben a DXC Technology ügyvezető alelnöke. Az így létrejövő közös vállalat központja a kaliforniai Santa Clarában lesz, működését pedig 2020 első negyedében kezdi meg — ekkor jelentik majd be a menedzsment tagjait is.
Az új vállalkozás révén az LG és a Luxoft olyan, gyártásra kész, webOs Auto platformon alapuló megoldások fejlesztését és telepítését végzi majd, mint a digitális műszerfalak, a járműbe épített infotainment-megoldások, a hátsó ülésen utazók kényelmét szolgáló szórakoztató elektronikai berendezések (RSE), valamint a közösségitaxi- (ride-hailing) rendszerek. Ezeket a megoldásokat elérhetővé is teszi az autógyártók, a flottaüzemeltetők, valamint a megosztott mobilitási szolgáltatók számára. Azzal, hogy az LG webOS Auto platformja kiemelkedő szolgáltatás-kínálattal és funkcionalitással rendelkezik, továbbá egyesíti az összes fontos komponenst (köztük a multimédia-kezelést, a többképernyős irányítást, az összekapcsolhatóságot és a biztonságot), még nagyobb kényelmet nyújt mind a járművezetőknek, mind az utasoknak.
Az LG komoly tapasztalatot szerzett a felhasználói élmény fokozása terén azzal, hogy a webOS okosplatformjával — amely immár több mint 70 millió LG televízióban található meg — forradalmasította az otthoni tévézési szokásokat. A cég a webOS Auto platformmal egy olyan ökoszisztémát hozott létre, amely az intelligens szolgáltatások mellett a vezető piaci szereplők által nyújtott streamingszolgáltatásokat is kínálja. Az LG azzal, hogy a járművekben is egyedülálló, fogyasztói szintű élményt nyújt, tovább erősíti az e téren megszerzett szakértelmét.
„Célunk, hogy a Luxofttal közösen megalapított vállalat révén tovább erősítsük az LG IVI (járművön belüli infotainment) platformját, valamint a technológiák fejlesztésével felgyorsítsuk az összekapcsolt járművek térnyerését” — mondta Dr. I. P. Park. „A szolgáltatások széles skálájával és a partnervállalatok növekvő számával folytatjuk a webOS Auto platform köré szerveződő ökoszisztéma fejlesztését.”
„Az új, közös vállalat a nagyméretű digitális műszerfalak és a nyílt platformokon alapuló összekapcsolt mobilitási szolgáltatások tervezése, fejlesztése és telepítése terén erősíti a Luxoftot” — mondta Dmitry Loschinin. „Az LG és a Luxoft erősségeinek egyesítésével a webOS Auto platform digitális, fogyasztói szintű élménnyé fejleszthető az autógyártók és kulcsfontosságú partnereik számára.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a Microsofttal közösen fejleszti üzleti megoldásait
- Lenyűgözték a CES látogatóit az LG látványos OLED installációi
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- Az LG 14 új OLED televíziót mutat be a 2020-as CES-en
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Különleges növénytermesztő készüléket mutat be az LG
- Az LG az okoshűtők új generációjával a jövő konyhájába enged betekintést a CES-en
- Az LG minőségi hangprojektorokat vitt a CES-re
- Munkához és játékhoz is ideálisak az LG 2020-as Ultra monitorai
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.