Adatvezérelt nap 2020
2020. január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából a DIMSZ megrendezi az Adatvezérelt nap című szakmai rendezvényt, ahol a piac elismert szakértői mutatják be az elérhető, illetve a piacon már bizonyított marketing megoldásokat, külön szekcióban tárgyalva a területhez kapcsolódó adatvédelmi szabályozás aktualitásait.
Az első nemzetközi adatvédelmi világnapot 2007 január 28-án tartották, az Európa Tanács adatvédelmi konvenciója elfogadásának 25. évfordulója alkalmából. Ez a dedikált nap felhívja az emberek figyelmét az adatvédelem kiemelt szerepére. A fogyasztói adattudatosság és a felelős szolgáltatói magatartás egyre fontosabb szerepet tölt be a gyorsan fejlődő adatvezérelt világban. A nap folyamán az előadók több ágazatból érkezve mutatják be tapasztalataikat adatanalitika, BI, marketing automatizáció, hűség- és kedvezményprogramok, adatvezérelt tartalommarketing, contact center megoldások témájában, illetve a jogi aktualitásokat vizsgálva:
- ízelítőt adnak az innovatív adatvezérelt technológiai megoldásokból.
- Bemutatják a már bizonyított adatvezérelt megoldásokat működés közben.
- Ismertetik az adatvezérelt megoldások jogi szabályozásával (GDPR, ePrivacy, Adtech) kapcsolatos tapasztalatokat és várakozásokat.
Előadók: Huszics György (DIMSZ | Crane), Csanak Gabriella – (Microsoft), dr. Kiss Ernő (NAIH), Török Szabolcs (Magyar Posta), Dászkál János (OTP), Herdics Ákos (Crane), Mondovics Péter (Mastercard), Bozzay Bertalan (NKM+), Brenkus Krisztián (Auchan), dr. Domokos Márton (CMS), dr. Halász Bálint (Bird & Bird), Sipos Zoltán (Kreatív Kontroll), Buru Ferenc (Wavemaker), Kovácsházy Dénes (Multicom), Villányi Dániel (Café Communications), Krizsó Gergely (Magyar Posta BI).
Kapcsolódó cikkek
- Biztonsági trendek az ESET-től
- Mi fel vagyunk készülve a GDPR-ra – avagy a tévedések vígjátéka
- Új vezető a Baker McKenzie adatvédelmi jogi csapatának élén
- Mit tanuljunk mások hibáiból – avagy a GDPR büntetés tanulságai
- A GDPR nem gyerekjáték: egyre fontosabb a sandboxing technológia
- Öt általános hiba, melyet mindannyian elkövetünk a közösségi média használatakor
- Az alvállalkozó megfelelése, avagy a megrendelő ellenőrzi információbiztonsági szintjét!
- Bemutatkozott a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
- Új elnökségi tagokat választott a DIMSZ
- Nincs több türelem GDPR ügyekben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.