Vodafone szerint ilyen a kapcsolódás ereje
A koronavírus miatt kialakult helyzetben különösen fontos szerep jut a digitális eszközöknek és a hálózatnak, hiszen az emberek ezek segítségével tudják tartani szeretteikkel a kapcsolatot, megosztani élményeiket, támogatni és szórakoztatni egymást.
A Vodafone olaszországi ügyfelei segítségével egy videóban mutatta be, hogy a koronavírus által leginkább sújtott országban, a kijárási tilalom alatt hogyan tanulnak, pihennek, dolgoznak, énekelnek és játszanak az emberek – mindenki a saját otthonában, ugyanakkor mégis együtt.
A videó abból az alapgondolatból indul ki, hogy társas lények vagyunk, szükségünk van egymásra, illetve arra, hogy együtt legyünk és megosszuk egymással az élményeinket. Mindez teljesen új értelmet nyer a jelenlegi helyzetben, hiszen mindenki a saját otthonában, másoktól elszigetelten tölti mindennapjait. Az emberek világszerte digitális eszközeikhez fordulnak, hogy a lehetőségekhez képest fenntartsák szokásaikat, így a készülékek hol személyi edzőként, hol mesterszakácsként, hol pedig hídként működnek köztük és szeretteik között.
Az olasz Vodafone ezt a gondolatot szerette volna átadni a videóban, ami Olaszország mellett a világ bármely pontján megállná a helyét, hiszen mind együtt vagyunk ebben a helyzetben. Az olaszországi szolgálhatóhoz hasonlóan a Vodafone Csoport Európa és világszinten azon dolgozik a mostani nehéz időszakban, hogy kiszolgálja az előfizetők megnövekedett internetezési igényeit és megtegyen minden lehetséges lépést, az adott országban élő közösségek támogatása érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
- Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól
- A kiberbűnözők is kihasználják a koronavírust
- A magyar 3D nyomtató is felveszi a harcot a koronavírussal
- Mi lesz az OKJ-s képzésekkel a koronavírus idején?
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- A számlázás is home office-ra hangolható
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.