A Gyerekaneten áprilisi témája Jocó bácsitól
A digitális távoktatásnak szenteli új, áprilisi témáját az NMHH Gyerekaneten.hu című – szülőket netes témákban informáló – webes felülete. Az egy hónapja indult honlap hamar népszerűvé vált, az eddig eltelt idő alatt már közel 280 ezer oldalmegtekintésnél jár. Folyamatosan aktualizálódik rajta a szlenggyűjtemény, új kvízek tölthetők ki, és több friss szócikk is segíti a szülőket a rájuk szakadt #maradjotthon helyzetben.
Új havi téma jelent meg a Gyerekaneten.hu-n, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szülőknek szóló, szótárformában szerkesztett információs felületén. A hirtelen érkezett digitális távoktatási helyzetről gyűjtött tapasztalatait Balatoni József, Jocó bácsi, népszerű történelemtanár, a Felelős Szülők Iskolája szakértője foglalta össze, és adott néhány túlélési tippet a szülőknek. A havi témához illesztett kvíz az internetes zsargon barátságos, pozitív, támogató kifejezéseit kérdezi ki.
Az oldal más szócikkei is segítséget nyújthatnak a járványhelyzetből adódó különleges időszak átvészelésében. A Szülői felügyelet azokat a műszaki lehetőségeket listázza, amelyekkel akkor élhetnek a szülők, ha most kisebb gyermekeiket is muszáj volt beengedniük a digitális térbe. Frissült az az NMHH honlapján elérhető gyűjtemény is, amely a legnépszerűbb szűrőszoftvereket tekinti át. De a digitális otthoni tanulás helyzetében érdemes a Gyerekaneten Képernyőidő vagy Korhatár szócikkeit átolvasva a családi szabályokat is újra átgondolni. A Tényellenőrzés és Álhír szócikkek pedig a járvánnyal együtt terjedő új álhírözönben ajánlanak alkalmazható segédeszközöket.
A március elsején indult Gyerekaneten szülői információs felület első hónapja intenzív érdeklődést hozott: összesen már közel 280 ezer oldalmegtekintésnél jár több mint 80 ezer látogatótól. A látogatók leggyakrabban a szótárszekcióban böngésztek, átlagosan több mint 3 percet töltöttek a szlengkifejezések olvasgatásával. A honlap tartalmai részben átalakultak a működés első hónapjában: a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány gyerekjogi követei – 14-17 éves gyerekek az ország különféle régióiból – átvizsgálták a szlengszótár teljes állományát, és javaslataik nyomán a szerkesztők a szótárból töröltek bizonyos kifejezéseket, módosítottak jelentéseket, magyarázatokat és új elemeket is felvettek – az „addolás”-tól a „map”-en át a „világi”-ig.
Kapcsolódó cikkek
- Postára csak akkor menjünk, ha muszáj
- Közös európai nyilatkozat a megnövekedett hírközlési hálózati igények teljesítéséről
- Az NMHH öt tanácsa internetezőknek koronavírus idején
- A tantermen kívüli médiaoktatáshoz nyújt segítséget az NMHH Médiaszertár csoportja
- Médiatanács: Nyolcszáz millió forint rádió- és tévéműsorok készítésére
- Új tagok a Közszolgálati Testületben
- A bosszúpornótól a virtuális valóságig: elindult a Gyerekaneten.hu
- A Való Világ miatt büntetett a Médiatanács
- NMHH Médiatanács: közel 75 millió forintból készíthet műsorokat huszonöt helyi és körzeti rádió
- Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.