Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
Az MKB Bank elindította MKB VideóBANK szolgáltatását, melynek használatával az ügyfelek videóchaten keresztül tudják intézni ügyeik egy részét. A banki tanácsadók személyesen, a legmodernebb digitális technológia eszközeivel állnak rendelkezésre.
A videóbank szolgáltatás létrehozása az MKB Bank digitális fejlesztési programjának tervezett lépése volt, azonban bevezetését – a március végén bevezetésre került digitális ügyfélhívó rendszerhez hasonlóan – jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány teremtette helyzet.
Az MKB VideóBANK gyors, soron kívüli elindításának célja az, hogy tovább csökkentsük a fiókokban történő személyes ügyintézés szükségességét, egyúttal újabb hasznos, kényelmi szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleinknek.
A VideóBANK szolgáltatás munkanapokon 8:00 és 16:30 között érhető el és egyéb ügyintézési lehetőségek mellett arra is lehetőséget ad, hogy az ügyfelek ennek használatával nyilatkozzanak, ha nem kívánnak élni a hiteltörlesztési moratóriummal.
Az MKB VideóBANK szolgáltatás használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.
Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: "Bankunk a jövő klasszikus digitális bankjaként különösen odafigyel a koronavírus idején megváltozó ügyféligényekre. Azon dolgozunk, hogy ezeket az igényeket minél professzionálisabban szolgáljuk ki a technológia adta lehetőségekkel. Hiszünk a személyes ügyintézés erejében és ezt kombináljuk a videókommunikáció adta lehetőségekkel. Kezdetben a szolgáltatás fókuszában meglévő ügyfeleink ügyintézésének digitalizálása áll, azonban készülünk új, további szolgáltatások bevezetésére is az MKB VideóBANK-on keresztül. Büszke vagyok a bevezetés mögött álló sokszínű csapatra, a rendkívül gyors bevezetésre, és megyünk is tovább, folytatjuk a megkezdett munkát!"
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- NAK TechLab – Az innovatív megoldások keresése nem állhat meg!
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- A Volkswagen a Siemens támogatásával fejleszti elektromos autóinak digitalizált gyártását
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Már a biztosítók is nekünk kedveznek
- Az első digitális egészségügyi konferencia tanulságai
- A biztosítási iparágat is elérte a digitalizáció
- Digital Health Summit – minden, amit ma tudhatunk a jövő egészségiparáról
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
KPMG: Az energiaipar sem ússza meg a genAI bevezetését
Óvatosak a generatív mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán az energiaipari vezetők. A KPMG Global Energy CEO Outlook legutóbbi kutatása szerint a vezérigazgatók a jelenlegi ingatag geopolitikai és politikai helyzetben is bizakodóak a növekedési kilátásokat illetően, a befektetések terén pedig legfőbb prioritásuk a generatív mesterséges intelligencia. Lelkesedésüket mérséklik azonban az etikai problémák és a kiberbiztonsági kockázatok. A kutatásból az is kiderül, hogy a vezérigazgatók az ESG-t ma már az üzleti siker egyik alapjának tartják.
A műanyaghulladékot a felére csökkentették az ABB finnországi gyárában
A hulladékok újrahasznosítására irányuló innovatív eljárások bevezetésével az ABB finnországi Porvoóban találha-tó gyártóüzeme 50 százalékkal csökkentette a vegyes műanyaghulladék mennyiségét, és 2023-ban közel 20 száza-lékkal javította az újrahasznosítás arányát. Az újrahasznosítási erőfeszítések fontos lépést jelentenek a Föld erőfor-rásainak megőrzése és az ügyfelek fenntarthatósági kötelezettségvállalásainak támogatása felé; ezen erőfeszítések 2024-ben 16 égerfa átlagos súlyának megfelelő mennyiségű polipropilént takarítanak meg.