A HONOR elindítja a HONOR Academy programsorozatát
A Honor nemzetközi okotelefon és okoseszköz márka bejelentette, hogy elindítja Honor Academy programsorozatát. A kezdeményezés célja, hogy támogassa a felhasználókat a produktivitásban, a kreativitásban és új ismeretek elsajátításában, mindezt exkluzív oktatási és fejlesztési anyagokon keresztül. A program keretében a Honor számos online oktatási platformmal és kulturális intézménnyel működik együtt, így biztosítva különleges programokat a felhasználóknak.
A Honor Academy első programjaként Salvador Dalí több mint 300 művét magában foglaló magángyűjteményt tekinthetnek meg az érdeklődők a Dalí Paris-szal együttműködésben elindított virtuális kiállításon.
Dalí a 20. század egyik legünnepeltebb művésze, szürrealista alkotásmódja a mai napig emberek millióit inspirálja. A Dalí Paris ideiglenes kiállítása a művész háromdimenziós alkotásait mutatja be, melyek közül több a festményeit is megihlette. Megtekinthető például az Alice Csodaországban vagy az Elfolyó idő szobra. A múzeum a Dalí Universe egyik legfontosabb eleme, és a legnagyobb magánkézben lévő kollekcióval bír Dalí munkáiból és bronzszobraiból.
Az egyórás kiállítás élő közvetítése június 5-én, pénteken 19 órakor kezdődik a múzeum kommunikációs menedzserének, Pascal Gauzes közreműködésével a @honorglobal Instagram oldalán. Az érdeklődők különleges, kulisszák mögötti felvételeket is láthatnak majd a Honor 9X Pro és más Honor okoseszközök segítségével közvetített kiállításról, valamint kérdéseket is feltehetnek Pascal Gauzes-nak, ezzel is alaposabban megismerve a lenyűgöző szürrealista művész életét és munkáit.
A kiállításhoz kapcsolódóan a Honor kreatív igazgatója, Murad Osmann (@muradosmann) Instagram oldalán IGTV-ben található egy bemutató arról, hogy a felhasználók hogyan élhetik ki kreativitásukat otthonukban. Murad a bemutatóban keresztezi saját, #followmeto ötletét és Dalí kivételes stílusát. #followmetoDali
Salvador Dali kiállítás élő közvetítése elérhető a Honor Global csatornáján június 5-én, 19 órától: instagram.com/honorglobal
Murad Osmann bemutatója az Instagramon: https://www.instagram.com/tv/CA-fg7EFqBH/?hl=hu
Kapcsolódó cikkek
- Továbbgondolt IoT okosotthon-stratégia és szoftverfrissítés a Honortól
- Tiszta elektromos eszközökkel a jobb egészségért
- Új HONOR Band 5 Sport okoskarkötő újrahasznosított szíjjal
- A HONOR számos új termékkel és termékkategóriával bővíti okoseszköz-portfólióját
- A HONOR két új okostelefonnal bővíti hazai kínálatát
- Egy hét múlva érkezik a HONOR MagicBook 15
- Hibrid aktív zajszűrő technológiával és három mikrofonnal érkezik a HONOR Magic Earbuds fülhallgató
- Tovább nőtt az érdeklődés a viselhető okoseszközök iránt a HONOR adatai szerint
- Már a fotelből is aláírhatja: teljesen papírmentessé vált a biztosításkötés
- Így lehet minden nap a Föld Napja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.