Már 11 bankfiókban használható az MKB Bank digitális ügyfélhívó rendszere
A márciusban rekordidő alatt bevezetett digitális ügyfélhívó rendszer sikerének köszönhetően további hét bankfiókkal bővül azon MKB fiókok listája, ahol elérhetővé válik a digitális időpontfoglalás és sorban állás. A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása és az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása.
Az MKB Bank Budapesten a Mamut I. bevásárlóközpontban és a Thököly úton, valamint Debrecenben, Kecskeméten, Székesfehérváron, Tatabányán és Miskolcon található bankfiókjaival bővíti a digitális ügyfélhívó rendszerben választható fiókok listáját.
Az új rendszer segítségével a korábbi 4 fiók – Budapesten a Duna Pláza, Árkád Örs vezér tér, Nyugati tér, valamint Szeged, Kölcsey utca – után immáron 11 bankfiókban csökkenthető minimálisra a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, továbbá a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is.
Az MKB Bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét. A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról https://www.mkb.hu/digitalis-sorbanallas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.
Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: A közel két hónapos tesztidőszak tapasztalatai és ügyfélvisszajelzései alapján elmondható, hogy a digitális ügyfélhívó hatalmas népszerűségnek örvend mind ügyfeleink, mind munkatársaink körében. A koronavírus-járvány okozta átrendeződés az ügyféligények tekintetében továbbra is arra késztet bennünket, hogy gyorsan, az ügyfeleink valós igényeire nyújtsunk új és hasznos megoldásokat és a jövőben is ezzel a céllal vágunk bele hasonló fejlesztésekbe. A Linistry nevű startuppal közösen bevezetett megoldás jó példa arra, hogyan lehet egy startup innovációját egy bankba hatékonyan, magas ügyfélélmény mellett bevezetni.
Kapcsolódó cikkek
- Felgyorsult a banki digitalizáció
- Átalakuló vezetői szerepek: ilyen egy jó főnök most
- A magyar döntéshozók kétharmada robogna tovább a digitális transzformáció útján
- MKB Bank: COVID-19 hivatkozással is érkeznek adathalász levelek
- A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
- Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára
- A koronavírus digitalizációs forradalmat hozott a magyarországi vállalatoknál
- Tématerületi Kiválósági Program online Workshopja az ELTE-n
- A biztosítók előtt álló három legnagyobb kihívás
- Katasztrófahelyzetben is segít a digitalizáció
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.