Chatbottal erősít a Jägermeister!
A Jägermeister idei, nyári országos fogyasztói promócióját most egy chatbot teszi még izgalmasabbá, ami egyedülállóként lép színre a trade piacon. Az innovatív megoldáson a Talk-A-Bot és a PROMOLAB csapata, míg a teljeskörű kreatív anyag fejlesztésén a 1080p Reklámügynökség dolgozott.
A Jägermeister fogyasztóit mindig is a különleges élmények hajtották, így a nyereményjáték és a mögötte lévő motor felépítése során is ennek a megteremtése volt a cél. Idei nyári országos fogyasztói promóciójuk már ennek a szellemében indult útjára július 15-én.
„Ahogy sokan a piacon, úgy mi is átértékeltük a szerepünket, és arra jutottunk, hogy a COVID-19 miatt visszaesett általános vásárlási kedv ösztönzésére egy komplex és újszerű - bolti, online, és vendéglátóhelyi - fogyasztói promócióval jelentkezünk. A rohanó bevásárlások korában egyedülálló, figyelemfelkeltő bolti installációk kivitelezése volt a cél, könnyebb játékmechanizmussal, és mindezt olyan egyedi ajándékkal támogatva, ami igazán vonzó a célcsoportunk részére.” – ismertette a promóció hátterét Becs József, a Jägermesiter márkamenedzsere.
A kampány megvalósítását a Jägermeisterrel már évek óta szorosan együttműködő partnerük, a 1080p Reklámügynökség menedzselte. Full service ügynökségként média, digitális és fejlesztési részlege összehangoltan dolgozta ki az egyes elemeket. A kampányhoz dedikált microsite és a nyereménymotor fejlesztését stratégiai partnerük végezte, míg a másik két divízió a szakmai kompetenciájának megfelelő feladatokat teljesítette: a TV, digital és social media foglalások mellett a kreatív anyagok készítését, mint például: POS és trade anyagok, bolti megjelenések, és a boltok online felületein (webshop) brandingelt megjelenések.
A promóció technikai megvalósítása egyedülálló, ugyanis a játékosok a chatboton keresztül tölthetik fel képként a bolti blokkokat és az azon szereplő AP kódot, míg online számla vagy vendéglátóhelyi bizonylat esetén pedig egyszerű szöveges üzenetben küldhetik be a sorszámot. A Talk-A-Bot fejlesztése az OCR (Optical Character Recognition) képfelismerő segítségével látja az AP kódot, a dátumot és a vásárlás konkrét időpontját is. A chatbot továbbá kezeli, hogy hányszor, hány kóddal játszottak, GDPR proof és kiszűri a 18 éven aluli fogyasztókat is. A chatboton belül a nyereményjáték motort, a PROMOLAB biztosítja egy egyedi nyereményjáték motor integrációval, ami valós idejű statisztikát biztosít az ügyfélnek és az ügynökségnek a promóció adatairól.
„A Jägermeister elsőként alakítja át chat-alapú beszélgetéssé a hosszú évek óta ugyanúgy működő AP kódos nyereményjátékokat. Egy ilyen gyors és intuitív megoldás várhatóan a játékkedvet is megnöveli majd, hiszen a kassza elhagyása után egyetlen fotóval nevezhetünk a nyereményekért. A chatbot a játék mellett brandépítő szereppel is rendelkezik: megválaszolja a Gyakran Ismételt Kérdéseket, megjeleníti a termékeket és jellemzőiket és van benne ügyfélszolgálat is. A chatbot a promóció vége után is aktív marad és tovább segíti majd a gyorsabb fogyasztói interakciókat.” – mondta Nagy Nikolett, a Talk-A-Bot kommunikációs és marketingvezetője.
A promóció július 15-én indult és egészen augusztus 31-ig tart, napi nyereményként Sony PlayStation 4-ért és Playstation VR szemüvegért lehet játszani, illetve hetente egy-egy Jägermeister Csapológépet sorolunk ki a játékosok között.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- A világ legígéretesebb mesterséges intelligencia startupjai között a magyar Chatboss Team
- Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella
- A chatbot a cégvezető legjobb barátja
- Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
- Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
- Valóra válik a karácsonyi varázslat a Viber exkluzív ünnepi csomagjával
- Chatbotok: a kapocs a márka és a fogyasztók között
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Elhunyt Zsakó László, a hazai számítástechnika tanárképzés elindítója
Életének 67. évében elhunyt Zsakó László, az ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika Tanszék nyugalmazott egyetemi docense, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Tehetséggondozási Szakosztályának vezetője.