A d’strict design stúdióval közösen tervez izgalmas SMART signage tartalmakat a Samsung
Új együttműködést jelentett be a Samsung: a vállalat a szöuli d’strict design stúdióval közösen tervez egyedülálló, Samsung SMART signage kijelzőkön megtekinthető médiaművészeti alkotásokat. A köztéri installációk a világ leghíresebb látványosságainál kihelyezett Samsung LED signage-okon lesznek láthatóak.
A d’strict népszerű, egyedülálló formavilága által inspirált és a Samsung SMART signage kiemelkedő technológiáját alkalmazó alkotásokkal a két vállalat most együtt mutatja be a digitális kijelzőkben rejlő potenciált.
“Ez az együttműködés lehetőségek egész sorát nyitja meg Samsung Smart signage-ok számára. Emellett megmutatja a vállalatoknak, hogy az egyszerű információátadáson túl hogyan használhatják ezeket a kijelzőket mint médiaművészeti felületeket – mondta el Hyesung Ha, a Samsung vizuális kijelző üzletágának alelnöke. A két vállalat együttműködése összehangban áll ‘Screens Everywhere’ víziónkkal, amelynek célja a felhasználói élmény bővítése, a közös alkotás eredménye pedig a legújabb, élvonalbeli kijelzőtechnológiának köszönhetően jelenik meg.”
A két vállalat egyrészt a Samsung SMART signage leendő felhasználói számára készít majd médiaművészeti alkotásokat, másrészt a világ leghíresebb látványosságainál, köztük a New York-i Times Square-nél és a milánói dómnál lévő Samsung LED kijelzőkre tervez majd köztéri médiaművészeti projekteket.
“Megtiszteltetés számunkra, hogy egy olyan piacvezető technológiai gyártóval dolgozhatunk együtt, mint a Samsung, és ennek köszönhetően a nemzetközi közönség figyelmét is felhívhatjuk azokra a tartalmakra, amelyek megalkotásán olyan sokat dolgoztunk – mondta el Sung-Ho Lee, a d’strict vezérigazgatója. A Samsunggal való együttműködés által a d’strict teljesen új perspektívát kínálhat a közönség számára.”
A d’strict, amely a felhasználóközpontú élmények és egyedi, digitális technológia segítségével készült tartalmak tervezésével foglalkozik, 2020 májusában került a nemzetközi figyelem központjába, amikor a stúdió óriás 3D-hullám alkotása megjelent Korea legnagyobb hajlított képernyőjén, egy Samsung SMART LED kijelzőn, a szöuli Gangnam kerület SMTown COEX épületében.
A d’strict és a Samsung közös célja, hogy figyelemfelkeltő tartalmakkal és a legújabb digitális médiatechnológia alkalmazásával nyújtson páratlan vizuális élményt, és ezáltal új megoldásokat hozzon el a digitális signage piacra.
Kapcsolódó cikkek
- Új Smart TV szolgáltatásokat mutat be a Samsung a CES-en
- Fejlesztések a kijelzőtechnológiában
- A Samsung smart termékei egy okosabb életért
- Pozitív üzenetek az egész városnak Samsung kijelzőn
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Látványos Samsung kijelzőinnovációk az ISE 2020 kiállításon
- A Samsung ultramodern LED kijelzői díszítik a Times Square-t
- New York-i QLED-csúcstalálkozó
- Samsung – Egy évtizede a Digital Signage piac élén
- Micro LED technológia a Samsung újgenerációs kijelzőiben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.