Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait

forrás: Prím Online, 2020. október 5. 12:16

Az Oracle integrálja az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) alkalmazását a Sprinklr és a Zoom megoldásaival, hogy új, testre szabható, hatékony eszközöket kínálhasson az ügyfélélmény-kezelésben. 

A Sprinklr a világ vezető ügyfélélmény-kezelő (CXM) platformja, amely különféle digitális és közösségi csatornák könnyű kezelését teszi lehetővé a cégek számára. Az Oracle Cloud CX és a Sprinklr közötti integráció lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy ügyfeleiket az online csatornáikon az ügyfélút bármely pontján elérjék, illetve az ügyfélszolgálatok különféle csatornákon, gyorsan és hatékonyan reagálhassanak a felmerülő problémákra.  

 

A Sprinklr integráció a következőket tartalmazza:

  •  együttműködés az Oracle Eloqua marketing platformjával, így egyesítve a közösségi média, az üzenetküldés és a digitális marketingkampányok menedzsmentjét; 
  •  integráció az Oracle B2C Service szolgáltatással, ezáltal megteremtve a közösségi csatornákon beérkező üzenetek és az ügyfélszolgálati rendszerek összeköttetését. Az ügyfélszolgálati szakemberek teljes képet kapnak az ügyfél-interakciókról – 23 közösségi csatornán, 11 üzenetküldési csatornán és SMS-en keresztül beérkező kéréseket beleértve -, lehetővé téve számukra a gyors reagálást és az ügyfelek elégedettségének növelését.

 

A digitális értékesítés az ügyfélszolgálati igények gyors növekedésének támogatása érdekében az Oracle és a Zoom egy sor integrációt vezet be a Zoom kommunikációs platformja és az Oracle Cloud CX alkalmazások között.

 

A Zoom integrációval:

  •  a marketingesek növelhetik az online rendezvények eredményességét azáltal, hogy gyorsan és egyszerűen összegyűjthetik és elemezhetik a regisztrációval és visszajelzésekkel kapcsolatos adatokat; 
  •  az ügyfélszolgálatok gyorsabb, személyesebb és egyedi igényeknek megfelelő felhasználói élményt nyújthatnak ügyfeleiknek;
  •  az értékesítési csapatok pedig sokoldalúan alkalmazhatják a videós kommunikációt az értékesítési folyamat során. A Zoom megbeszéléseket kezdeményezhetnek az értékesítési rendszerből, ezeket elmenthetik, elemezhetik, szöveges leiratot készíthetnek róla, hogy elősegítsék az értékesítés folyamatát. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14