A legkreatívabb munkaállomásokat keresi az LG
Reklámszakemberek, dizájnerek, grafikusok és más, a kreatív iparágban dolgozó szakemberek számára indított Instagram fotópályázatot az LG Magyarország. Az #ergovagyok kihívás a kreatívok tipikus életvitelére mutat rá: azokat keresi, akik a leglehetetlenebb helyzetekben és helyszíneken is képesek azonnal teljesíteni az ügyfelek kívánságait. A játék fődíja egy közel 300 000 Forint értékű, 32 colos LG Ergo szériás 4K monitor.
A kreatív iparágban dolgozók, azaz a grafikusok, ügynökségi munkatársak, marketingesek, reklámszakemberek, médiatervezők, dizájnerek mindig feltalálják magukat a munkavégzés terén: bárhol, bármikor, bármiből home office-t varázsolnak, ha éppen úgy kívánja a helyzet. Metróból írt e-mailek, vasalódeszkán kigondolt stratégia, kirándulás közben lebonyolított válságkommunikáció vagy logótervezés az ebédmenü fölött – egy kreatív szakember számára ezek nagyon is ismerős szituációk.
„A kreatív iparágban dolgozók a leglehetetlenebb helyzetekben is ötletes megoldásokkal képesek előrukkolni, ezt szeretnénk megmutatni a #ergovagyok kihívással” – mondta Orémus Eszter, az LG Magyarország IT termékekért felelős regionális marketingmenedzsere. „Olyan szakemberek fotóit várjuk, akik dokumentálták, amikor valamilyen szokatlan, egyedi helyzetben kellett szakmailag helytállniuk. Tudjuk, hogy az irodán kívüli munkavégzés legnagyobb kihívása a megfelelő munkaeszközök beszerzése, ezért is ajánlottuk fel fődíjként a legújabb Ergo szériás, 32 hüvelykes, 4K felbontású monitorunkat, amely rugalmas támogatást nyújt minden helyzetben.” Az Ergo szériás kijelzők gyakorlatilag bármilyen szögben és pozícióban használhatók, így válnak a lehető legkényelmesebb munkaállomás központi eszközévé. A monitorok különlegessége az asztalhoz erősíthető állvány, amely számtalan mozgatási lehetőséget rejt.
A pályázóknak október 16-ig egy ilyen szokatlan helyzetben történő munkavégzésről kell nyilvános fotót feltölteniük az Instagramra, az @lg.magyarorszag és #ergovagyok tagek megjelölésével. Az LG Magyarország szakmai zsűrije választja ki a legkreatívabb képet, amelynek feltöltője egy közel 300 000 Forint értékű vadonatúj, Ergo szériás professzionális monitort (32UN880 modell) nyer. A játékszabályzat az LG honlapján olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG bemutatta a kibővített K-széria legújabb okostelefonjait
- Két magyar díjazott a világ legnagyobb mobilfotós versenyén
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
- Virtuális bemutatóteremben ismerhetjük meg az LG legújabb üzleti kijelzőit és szolgáltatásait
- Az LG első microLED kijelzője új mércét állít az üzleti kijelzők piacán
- Mobil forgatható kijelzővel: bemutatkozott az új LG WING okostelefon
- Új szintre emelik a játékélményt az LG 8K OLED televíziói
- Az LG új Cinebeam projektora új szintre helyezi az otthoni mozizást
- Az LG a 2020-as IFA-n mutatta be legújabb, otthonokba szánt innovációit
- Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).