A National Geographic videótára megérkezett
A UPC Direct és a National Geographic együttműködésének köszönhetően mától Magyarországon is elérhetővé vált az egyik legnépszerűbb ismeretterjesztő csatorna videótára. Az exkluzív szolgáltatás elsőként a UPC Direct előfizetői számára érhető el, ők a UPC Direct Now applikáción keresztül bárhol, bármikor élvezhetik tartalmait.
A National Geographic videótár színvonalas dokumentumfilmeket, lélegzetelállító képekkel tarkított tudományos sorozatokat kínál: a nézők olyan témák közül válogathatnak, mint a természet, űrkutatás, történelem, természettudományok, technológia, természeti katasztrófák, és még sorolhatnánk – az ismeretterjesztő programok választéka kimeríthetetlen.
A UPC Direct előfizetők Magyarországon elsőként kapnak hozzáférést a National Geographic és a National Geographic Wild gyűjteményéhez, ráadásul a National Geographic minden hónapban újabb és újabb izgalmas filmekkel és sorozatokkal bővíti kínálatát.
Az űrkutatás rajongóinak a National Geographic egy lélegzetelállító sorozatot készített Kozmosz: Történetek a világegyetemről címmel, amely a világegyetem felfoghatatlan nagyságát mutatja be. A nézők megfejthetik a kozmosz rejtélyeit és még a jövőbe is bepillantást nyerhetnek. A NatGeo nagyszabású, régóta várt sorozata az univerzum leghatalmasabb és legkisebb dimenziójú tájaira repíti a nézőket – korszerű tudományos ismeretekkel és felemelő spirituális élményekkel egyaránt megajándékozva minket.
A természet kedvelőit hamar rabul ejti majd a Cápákról készült sorozat. A cápák a Föld ősi állatai közé tartoznak: valóságos élő kövületek, melyek már akkor öregnek számítottak, amikor a dinoszauruszok megjelentek. A sorozat bemutatja, milyen hosszú fejlődés áll mögöttük, és az évmilliók során az egyes fajok mennyire különböző utakat jártak be.
Azok számára pedig, akik szeretnek történelmi titkokat boncolgatni, a NatGeo készített egy olyan szekciót, melyben főleg háborús film sorozatokat tekinthetnek meg az előfizetők.
A titokzatos témák rajongóiról sem feledkezett meg a National Geographic. A Légikatasztrófák című sorozat bemutatja az utóbbi évtizedek néhány nagy légikatasztrófájának legizgalmasabb pillanatait, és pilóták, szakértők, valamint szemtanúk segítségével megpróbál választ találni a mindannyiunkat foglalkoztató kérdésre: miért kellett bekövetkeznie ezeknek a tragédiáknak?
Az NatGeo videótár grandiózus képei mellett a UPC Direct Now applikációban az előfizetők mintegy 50 csatornát követhetnek online. Az alkalmazás ingyenesen letölthető minden UPC Direct előfizető számára, mellyel a felhasználók bárhol, bármikor, akár 5 különböző műsort 5 különböző eszközön nézhetnek egyszerre. Az újraindítás funkcióval a felhasználók elölről nézhetik a kedvenc műsoraikat, az újrajátszás funkcióval pedig lehetőség nyílik az elszalasztott műsorok újbóli lejátszására, sőt emlékeztetőket is beállíthatnak az interaktív műsorújságban, így senki nem marad le kedvenc programjáról a mozgalmas hétköznapokon sem.
Kapcsolódó cikkek
- HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct
- A Budapest ONE irodaparkban alakítja ki a jövő munkahelyét a Vodafone Magyarország
- RTL Most+ már a UPC Direct előfizetőknek is
- Három dokucsatornát nyit meg nyár végén a UPC Direct
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
- Újabb településekre vezette be a szupergyors internetet a Vodafone
- Vodafone: folytatódnak a fejlesztések a következő hónapokban
- Két újabb HD csatornával bővül a UPC Direct kínálata
- Állati találkozások
- Vasárnap folytatódik A tengeralattjáró háborús dráma
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.