A Xiaomi Közép- és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon márkája
A világ egyik vezető techcége, a Xiaomi, 2020. harmadik negyedévében Közép-és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon-gyártójává lépett elő a Canalys globális piackutató cég jelentése szerint. A vállalat éves szinten 80 százalékpontos növekedéssel 27 százalékos piaci részesedést szerzett a régióban, Európában pedig 91százalékpontot bővülve 19 százalékos piaci részesedést ért el, amellyel ugyanebben az időszakban továbbra is őrzi az európai harmadik helyezést.
„Közép-és Kelet-Európa eddig is az egyik legfontosabb piacnak számított a Xiaomi számára. Az elmúlt negyedév során rengeteg új termékkel jelentkeztünk annak érdekében, hogy ki tudjuk szolgálni az egyre növekvő régiós keresletet” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, skandináviai és a baltikumi régióért felelős vezérigazgatója.
„Átfogó növekedést tapasztaltunk eredményeinkben, köszönhetően az online és offline kiskereskedelmi rendszer megszilárdítására tett erőfeszítéseinknek, és üzleti partnereink rendíthetetlen támogatásának. Folyamatosan arra törekszünk, hogy valódi innovációt kínáljunk a régió számára” - tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon
- Novembertől kapható Magyarországon a Xiaomi Mi 10T szériája
- Megérkezett a Xiaomi Mi 10T széria!
- Az ABC Data lett a Xiaomi okostelefonok forgalmazója az EU országokban
- A Microsoft és a Sony lecsúszott a mobilgyártók sorában
- A Xiaomi a legértékesebb technológiai startup
- Kínában a Xiaomi letaszította a trónról a Samsungot
- Több mint 26 millió Xiaomi mobil talált gazdára 2014-ben
- Rekord a Xiaominál a „szinglik napján”
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.