Az MKB Bank megújította androidos mobilfizetési szolgáltatását

forrás: Prím Online, 2021. február 11. 10:59

Az MKB Bank Ügyfelei számára már elérhető a bank megújult mobilfizetési szolgáltatása, melynek különlegessége, hogy a szolgáltatás fejlesztése a felhasználói visszajelzések beépítésével valósult meg. A mobilalkalmazásba integrált fizetési megoldás mostantól gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb, ráadásul hamarosan a bank ATM hálózatával összeköttetésben is új funkciók vehetők majd igénybe. 

Az MKB Bank annak idején a hazai piacon elsők között vezette be a mobilfizetéses szolgáltatását, melynek megújításában a bank ügyfelei ezúttal kulcsszerepet kaptak. Visszajelzéseik alapján ugyanis  a fizetés, az eddigiektől eltérően, mostantól nem az okostelefon külön digitális alkalmazásában történik, hanem integráltan, egy alkalmazásban: a felhasználók – a bankkártyájuk mobilappos digitalizációját követően – készülékük bankkártyás fizetőterminálhoz történő érintésével tudnak fizetni.

 

 

Az új lehetőség előnye, hogy a fizetéshez nem szükséges semmilyen alkalmazásba belépni. Elegendő  feloldani a készülék képernyőzárát, így a POS bankkártyás fizetési terminálok  – hasonlóan egy paypass-os bankkártyához – automatikusan érzékelik a készüléket és levonják a megfelelő összeget. Mindez gyors, egyszerű és kényelmes fizetési élményt, valamint a maximális biztonságot garantál.

 

A szolgáltatás kezdetben a főkártyabirtokos ügyfelek számára lesz elérhető, de a jogosultságot hamarosan a társkártyabirtokosokra is kiterjesztjük. Emellett az MKB megújuló ATM hálózatán hamarosan az érintésmentes fizetéshez hasonlóan lehet majd készpénzt is felvenni.

 

Pereczes János, digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank: „Nagyon büszke vagyok arra, hogy az Ügyfeleink visszajelzéseit beépítve újítottuk meg mobilfizetési szolgáltatásunkat. Már a tavalyi évünket is a digitális megoldások, szolgáltatásaink megújítása jellemezte, de idén is számtalan újdonsággal készülünk." 

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl. 

2024. május 7. 20:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36