Applikáció segíti a beléptetést a ma nyíló MediaMarkt áruházakban
Az április 6-án a Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet értelmében a március 8-a óta zárva tartó üzletek újfajta, négyzetméter alapú szabályok mentén újra kinyithatnak. A MediaMarkt 32 áruháza április 7-től a korábban megszokott nyitvatartási időben fogadja a vásárlókat. Az érvényben lévő rendelkezéseknek megfelelően 10 négyzetméterenként egy látogató tartózkodhat majd az üzletekben, amibe nem számítanak bele a 14 éven aluliak, a 65 éven felüliek és a fogyatékossággal élő személyek segítői. Az áruházakba való beléptetést a MediaMarkt kollégái a legtöbb áruházban egy applikáció segítségével is szabályozzák.
„Arra számítunk, hogy az átmeneti boltzár feloldásával a fizikai áruházak forgalma heteken belül visszaáll a lezárást megelőző szintre. A vásárlók nagy részének továbbra is fontos, hogy a vásárlást megelőzően személyesen meggyőződjenek a termékek minőségéről, illetve a szaktanácsadók segítségét kérve döntsenek" – mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt ügyvezető igazgatója. A vezető kiemelte, hogy vásárlóik és kollégáik egészsége érdekében az eladótereket rendszeresen fertőtlenítik.
A pár héten át tartó, most véget érő boltzár alatt a megszokotthoz képest sokkal több játékkonzol és szoftver, okostévé, valamint notebook és kiegészítő (pl. webkamera, fülhallgató, nyomtató) fogyott. Utóbbiak számítottak egyébként - a digitális oktatásra való újbóli átállás következtében - a március 8-iki lezárás előtti hétvége slágertermékének is. Szilágyi emlékeztetett rá, hogy a boltzár előtti hétvégén az áruházi forgalom megháromszorozódott, és a MediaMarkt webáruházában is 70%-kal nőtt a látogatószám. A nyitás után a forgalomban ennél sokkal kiegyensúlyozottabb változásra számít a vezető.
Kapcsolódó cikkek
- Tudatos vásárlásra buzdít a MediaMarkt és a TVE
- Az idő elérkezett: márciustól már az új energiacímkéket kell értelmezni
- COVID-mellékhatás: Rákaptak az e-ajándékkártyára
- Nagy mobiltelefon tartozék felmérés
- Új vásárlási szokásokat szült a járvány
- Egyetlen nap alatt elkapkodták az Xbox Series X konzolokat a MediaMarkt-nál
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Új digitális forradalmat hozott a Covid-19 a háztartásokba
- A nyomtató az új kenyérsütő
- Idén is díjazza a legjobb fotósokat a MediaMarkt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.