A Xiaomi az idei első negyedévben érte el eddigi legjobb eredményét
A Canalys, az IDC és a Strategy Analytics piackutatók kiadták aktuális elemzéseiket a globális okostelefonpiac 2021 első negyedévi eredményeiről. Ezek szerint a Xiaomi továbbra is tartja 2020 harmadik negyedéve óta meglévő harmadik helyét a világ okostelefon piacán.
Magyarországon a Xiaomi érte el messze a legnagyobb éven belüli növekedést a mobilgyártók között 2021 első negyedévében, 311 százalékot, és ezzel a második legnagyobb szereplő lett az okostelefonok piacán.
A Canalys Smartphone Market Pulse: Q1 2021 tanulmány szerint a Xiaomi a legutóbbi negyedévben érte el története legjobb eredményét: 62 százalékkal növekedtek az eladásai, 49 millió készüléket szállított le a partnereinek. A világ öt legnagyobb okostelefon brand-je közül, a leszállított készülékek tekintetében, 2021 első negyedévében a Xiaomi növekedett a legerőteljesebben az előző évi adatokhoz képest.
Az adatok arra is rávilágítottak, hogy a piaci részesedésben mindössze 1 százaléknyi a különbség a Xiaomi (14%) és a világ második legnagyobb okostelefon gyártója (15%) között.
A Canalys okostelefon eladásokra vonatkozó idei első negyedéves adatai szerint a Xiaomi Európában – most először – a második helyre került.
Kelet-Közép-Európában a Xiaomi továbbra is vezeti a piacot 82 százalékos éves növekedéssel és 32 százalékos piaci részesedéssel.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- A Xiaomi meghirdeti idei ShotByMi fotós kihívását
- Itt a Xiaomi első összehajtható okostelefonja, a Mi MIX FOLD
- Megérkeztek a Xiaomi legújabb termékei!
- Megérkezett a Redmi Note 10 széria!
- Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
- Profi fényképezőgépekre jellemző kamerákkal és teljesítménnyel érkezik a Mi 11
- A Xiaomi volt a leggyorsabban növekedő okostelefon márka 2020 utolsó negyedévében
- Megérkeztek a Xiaomi legújabb középkategóriás okostelefonjai
- Debrecenben nyílik az első vidéki Xiaomi Mi Store
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.