Meghosszabbítja 2027-ig partnerségét a Continental és a Tour de France

forrás: Prím Online, 2022. június 6. 16:03

Még az idei Tour de France 2022. július 1-jei koppenhágai rajtja előtt a Continental 2027-ig meghosszabbítja régóta fennálló, bizalmon alapuló partnerségi és szponzori tevékenységeit. 

A verseny öt fő partnerének egyikeként és a szakaszgyőzelem szponzoraként az abroncsgyártó a Tour szervezetével, az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) továbbra is aktívan részt fog venni a világ legnagyobb és legfontosabb kerékpárversenyében az elkövetkező években, miközben hozzájárul annak biztonságos és fenntartható jövőjéhez. Emellett az új ContiRe.Tex újrahasznosítási technológia abroncsgyártásban való alkalmazása már az idei évben megkezdődik.

 

Erős Tour de France partner 2017 óta

Christian Prudhomme, a Tour de France versenyigazgatója üdvözli az együttműködés folytatását: „A Continental a Tour de France egyik legfontosabb innovációs partnere, és az elmúlt évek során kapcsolatunkat egyre szorosabbra fűztük. Büszkék vagyunk arra, hogy további öt éven át élvezhetjük a Continental gumiabroncs-technológiai és fenntarthatósági szakértőinek hozzáértő támogatását.” A hannoveri prémium gumiabroncsgyártó szponzorként és biztonsági partnerként való együttműködése a Tour de France-szal 2017 végén kezdődött, már akkor is a hivatalos segédjárművek abroncsszállítója, valamint a bajnokok kerékpárabroncsainak gyártója volt. A Continental 2019 óta az öt fő partner egyike. „Bízunk benne, hogy együttműködésünk a továbbiakban is sikerekben gazdag lesz. Különösen a közúti biztonság és a fenntarthatóbb jövő azok a fontos témák, amik összekötnek bennünket, és bizalomra épülő együttműködésünk alapját képezik” – mondja Ferdinand Hoyos, a Continental EMEA-régiós (Európa, Közel-Kelet és Afrika) gumiabroncsutánpótlás üzletágának igazgatója.

 

 

A Continental egy fenntarthatóbb Tour de France-t támogat

A profi kerékpárosok és a támogató csapatok számára nyújtott prémium gumiabroncs-teljesítmény mellett a jövő fenntartható mobilitása is fontos tényező a Continental szemszögéből. A vállalat 2030-ra a legfejlettebb gumiabroncsgyártóvá kíván válni a fenntarthatóság területén, és ezeket az ambíciókat a Tour de France-szal kötött szponzori partnerségbe is átviszi. „Üdvözöljük a Tour de France nagyobb fenntarthatóságot megcélzó törekvéseit, melyeket ahol csak lehetséges, támogatunk. Ezért például az idei Tour hivatalos segédjárműveit az új ContiRe.Tex technológiánkkal készült abroncsokkal szereljük fel” – magyarázza Hoyos. „Ezek mindegyike újrafeldolgozott PET-anyagból származó újrahasznosított poliésztert tartalmaz – miközben a megszokott biztonsági jellemzőkkel és abszolút megbízható gumiabroncs-teljesítménnyel rendelkezik.”

 

Hat résztvevő profi kerékpáros csapat fog idén is a Continentalra mint abroncspartnerre támaszkodni: az Ineos Grenadiers, a Groupama-FDJ, a Bahrain-Victorious, a Movistar Team, az Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux és a Team Arkéa-Samsic, melyek speciális, kézzel készített GP5000 abroncsokon fognak megküzdeni a dobogós helyekért.

 

Az első Tour, amelyik a bicikliőrült Dániában veszi kezdetét

A 109. Tour de France július 1-én rajtol Európa kerékpárfővárosában, Koppenhágában, majd nagyjából 3335 kilométerrel és 21 szakasszal később a varázslatos Champs-Élysées sugárúton ér véget Párizsban.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14