Informatikai átállás miatt csak korlátozottan lehet ügyeket intézni a Vodafone-nál

forrás: Prím Online, 2022. június 20. 16:31

A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, ez idő alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás – autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetőek. 

A szolgáltató felhívja a figyelmet: az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat, valamint a hibabejelentések a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül ebben az időszakban is végig elérhetőek lesznek. A szolgáltató arra kéri az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, mivel azalatt nem lesz lehetőségük a szokásos ügyintézésre. A szolgáltató az ügyfeleket több csatornán keresztül közvetlenül értesíti a változásokról, továbbá az ügyfelek az átállással kapcsolatos naprakész tájékoztatást (többek között az átállás előtti javasolt teendőket, illetve az említett időszakban el nem érhető funkciók listáját, valamint az előfizetők részére készített, az átállást támogató segédleteket) az erre a célra létrehozott aloldalon érik el.

 

A Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, amely gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá válik. 

 

Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás – autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetőek. Ugyanakkor az alapszolgáltatások, tehát az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés ez idő alatt is végig elérhetők lesznek.

 

 

Fontos információk vezetékes szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek 

A vezetékes szolgáltatással kapcsolatosan a szolgáltató felhívja az ügyfelek figyelmét, hogy az átállásra való felkészüléssel összefüggésben egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség, ezért amennyiben új vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretnének megrendelni, azt június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig tehetik meg. Hasonlóképpen a meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezését is június 23-ig kérhetik az ügyfelek. Új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelésére továbbá meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezésére az átállás alatt nem lesz lehetőség. A Vodafone továbbá arra kéri ügyfeleit, hogy július 6-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést. Amennyiben korábbi otthoni számlákra van szükség, azokat érdemes már július 8. előtt letölteni a My Vodafone Otthoni fiókból, ugyanis ezek július 9. után ezen a felületen már nem lesznek elérhetők. Az informatikai átállás eredményeképpen az ügyfelek új számlafizető azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítést kapnak. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően az ügyfeleket hátrány nem éri, a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem. 

 

Fontos információk mobilszolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek 

Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról – különös tekintettel a nyári szabadságok és nyaralások időszakára. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy július 11-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, valamint  a szolgáltató kéri az ügyfeleket, hogy az ezen időszakban esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket  még az átállás előtt végezzék el. 

 

Mi nem lesz elérhető az informatikai átállás időszakában?

Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető: 

• Vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések - új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelése online június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig lehetséges. 

• Meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre

 

Július 11-16. között nem lesz elérhető: 

• Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák.

• My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások.

• Meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása

• Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése

• Meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása.

• Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés

• Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés

• Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás)

• Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó)

• Easy Rider alkalmazás

• Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás

 

A teljes lista az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről a Vodafone erre a célra létrehozott aloldalán érhető el.  

 

A Vodafone az ügyfelek megértését és türelmét kéri a július 11-16. közötti időszakban. 

Kulcsszavak: Vodafone

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a negyedik nagy digitális kaland

A Digitális Tudásért Alapítvány (DTA), amely szívügyének tekinti a digitális oktatást hazánkban, ismét büszkén rendezi meg 2024. május 23-án, immáron negyedik alkalommal az ország legnagyobb digitális csapatversenyét, a Nagy Digitális Kaland-ot.

2024. május 9. 20:55

Legendás magyar konstruktőrök nyitják meg a School-Computer kiállítást Budapesten

Új helyszínen, a Neumann Társaság Báthori utca 16. alatti székházában mutat be időszaki kiállítást az Informatika Történeti Múzeum Alapítvány – alapítója, a Neumann Társaság szakmai anyagaira építve – az iskolagépek történetéről. School-Computer – a digitális kultúra megjelenése a közoktatásban a címe a tárlatnak, amely a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával május második felétől október végéig látogatható. A május 17-én, 17 órakor zajló megnyitón a legendás Homelab számítógépek konstruktőrei, Lukács József és Lukács Endre mesélnek a személyi számítógépek hőskoráról. 

2024. május 9. 19:27

3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes

Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél. 

2024. május 9. 18:01

Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő

Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.

2024. május 9. 16:20

Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg

Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.

2024. május 9. 14:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36