A Fujitsu beszáll az e-kereskedelmi szoftverfejlesztésbe

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. június 12. 19:58
A hardvertermékeiről ismert japán óriásvállalat a piacon megszerzett nevét kihasználva kívánja kivenni részét a programpiac egy ígéretes szektorából, az e-kereskedelmi szoftverek fejlesztéséből. Bár a 49 milliárd dolláros vállalat nincs könnyű helyzetben, a zsúfolt piacra saját gépeire előtelepített saját programjaival mégis azonnal betörhet.
A már meglevő, és Japánban már forgalmazott szoftverek igazi piaca az USA, itt most kezdi meg az előrenyomulást a cég, olyan versenytársak ellenében, mint a Microsoft, vagy az Oracle. A Fujitsu azért is az USA-ban szeretne teret nyerni, mert ott nem olyan jelentős a piacrészesedésük, mint Ázsiában, vagy Európában. A Fujitsu a félvezetőktől a lemezmeghajtó-egységekig szinte mindent gyárt, ám a vállalat kezdi felismerni a szoftverek fontosságát. Ezt jelzi, hogy a 2000-es pénzügyi évben 49,6 milliárd dolláros bevételt elkönyvelő cég bevételeinek 37 százaléka a programokból, és a kapcsolódó szolgáltatásokból ált össze.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47