Digitális kontra analóg: A Kodak teljesen kivonult az osztrák piacról
A Color Drack számára 180 munkahely megmentését
jelenti a Kodakkal kötött öt éves szolgáltatási szerződés. A Kodak-licenc megszerzésétől
a családi tulajdonban lévő vállalat forgalmának 20 százalékos növekedését
várja. Tavaly 21 millió eurós forgalmat bonyolított a vállalat.
A Kodak most bezárt bécsi laborja évente 3,5
millió megrendelés keretében 150 millió képet hívott elő, ami 32 százalékos
piaci részesedést biztosított számára. Tavaly a forgalom 63 millió euróra csökkent
az előző évi 73 millióról. A digitális fotózás terjedése 15-20 millió eurós
szeletet hasított ki a cég bevételéből. A folyamat már 2001 óta érzékelhető, de
tavaly már drasztikus méreteket öltött. A konszern eredetileg 11-12 százalékos visszaesésre
számított a hagyományos filmkidolgozási piacon. A ténylegesen 25 százalékos
csökkenés azonban már meghaladta a tűréshatárt.
A Kodak Österreich a továbbiakban a digitális
fotózási piacra koncentrálja erőfeszítéseit. Ennek szellemében képkidolgozó
kioszk hálózat létesítését tervezi. Ezekből az év végéig mintegy 300 létesül
majd nagy forgalmú helyeken, repülőtereken és áruházakban. Nagy reményeket
fűznek a digitális képek nyomtatási technológiájának terjesztéséhez is. A
filmértékesítés kizárólagos területei a gyógyászat és a mozi-ipar maradnak.
Ebben a Kodak 100 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak Ausztriában.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.