Az OTP Magánnyugdíjpénztár is az SMS alapú promóciót alkalmazza

forrás Prim Online, 2005. július 25. 18:18
Az FMCG cégeknél már megszokott SMS promóciók után az OTP Magánnyugdíjpénztár számára nyereményjátékkal egybekötött mobilos promóciót szervezett az IKO New Media Kft. Míg az elmúlt években leginkább a gyorsan forgó márkák használták az SMS promóciót, mostanra azonban a konzervatívabbnak mondható pénzpiaci szereplők is előszeretettel alkalmazzák; az OTP Magánnyugdíjpénztár például már második alkalommal választja ezt az interaktív promóciós eszközt.
A piacvezető magánnyugdíjpénztár az idei évben 686 721 pénztártagnak küldött a 2004. évről számlaegyenleg-értesítőt postán. Azok a tagok, akik az értesítőben feltett kérdések helyes válaszainak betűjelét és a hétjegyű tagsági okiratszámot - nem emeltdíjas - SMS-ben június 15-e és augusztus 31-e között visszaküldik, megnyerhetik a 140 fényképezőgép egyikét illetve egy házimozi rendszert.
Kulcsszavak: SMS mobilszolg marketing OTP

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36