A 2006-os CeBIT fő témája a ma és holnap digitális világa lesz
A 2006 márciusi CeBIT fő témája a ma és holnap digitális világa lesz, azaz az üzleti szoftverek, hálózati berendezések, internetes telefonálás és számos egyéb vívmány kerül terítékre. Sajtóinformációk szerint az Intel 1.000 négyzetmétert foglalt le előre magának, ami kétharmaddal több, mint amennyi terület az idei CeBIT-en rendelkezésükre állt.
Ez év márciusában közel félmillió érdeklődő látogatta meg a szakmai kiállítást, és a szervezők bíznak abban, hogy jövőre nem csak a kiállító gyártók lesznek többen, hanem a látogatók száma is fél millió felé emelkedik majd.
Kapcsolódó cikkek
- A játékok és a technológia
- 3GSM helyett Mobile World Show
- Ma nyitott a Computex
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- I. Electronic Arts Játék Fesztivál az INFOmarket - Mobil Show-n
- Megnyílt Bukarestben a CERF
- Nemzetközi gépgyártás-technológiai és elektronikai szakkiállítás
- NECDisplay Solutions termékek a CeBIT 2007 kiállításon
- OCZ FireWire flash meghajtók
- Egységes európai mobiltévé-szabványt szorgalmaz az EB
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.