Budapesten tárgyaltak az európai hírközlési szabályozók
Pataki Dániel, az NHH elnöke elmondta, hogy a keretszabályozások felülvizsgálatában Magyarország és az NHH kiemelt szerepet kíván játszani, és így minden eddiginél erőteljesebben akarja hasznosítani a magyar tapasztalatokat.
A projekt feladata a 18 hírközlés-piaci EU ajánlásra, valamint a tagállamok és az EU Bizottság közötti eljárásra vonatkozó álláspont kialakítása, valamint – 2006 elejére – a keretszabályozás fontosabb elemeivel kapcsolatos álláspontok, változtatási igények megfogalmazása. Az IRG előzetes álláspontja szerint a keretszabályozás jelenlegi rendszere működőképes, de szükség van kisebb változtatásokra, egyebek között a jelenleginél nagyobb rugalmasság biztosítására, hogy kezelhetővé váljanak az egyes tagállamokban meglévő piaci sajátosságok.
Pataki Dániel szerint Magyarország és az NHH a keretszabályozás felülvizsgálatában betöltött kiemelt szerepet a gyors és kiemelkedő minőségű piacelemzési eljárásnak, valamint a határozatok sikeres EU Bizottsági jóváhagyásainak köszönheti. A 18 piacra kiterjedő, a hírközlési szektor egészét lefedő piacelemzési folyamat újabb körét a közelmúltban megkezdő NHH 2005 májusában a 25 EU tagország között a második helyen állt 16, az EU Bizottság által jóváhagyott határozattal.
Kapcsolódó cikkek
- NHH - újabb lépések a hátrányos hűségszerződések ellen
- Alternatívok lobbiznak a hatékonyabb szabályozásért
- Húszmilliós bírságot kapott a Vodafone Magyarország
- Versenyszabályozást vezet be az NHH a műsorterjesztési piacon
- NHH - nagyobb verseny, csökkenő árak, nemzetközi elismerések
- 2007 februárjában csökkennek a mobil végződtetési díjak
- Az internetszolgáltatásra volt a legtöbb ügyfélnek panasza 2005-ben
- NHH: Továbbra is kötelező lehetővé tenni a közvetítőválasztást
- Telefonadó - mennyit kell fizetnünk és mit tehetünk, hogy elkerüljük?
- Hurokátengedés a Hungarotel hálózatában is
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt
A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.
Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung
A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.
A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget.