Megnyílt a CeBIT
A korszerű informácisó technológia piaca a nehéz évek után ismét erőre kapott az Európai Unióban, 2006-ban 3,2 százalékkal növekedhet és 643 milliárd euróra bővülhetnek az eladások. 2007-ben 2,9 százalékos növekedést vár az EITO európai szakintézmény.
Az idei évi CeBIT-en számos cég épít a labdarugó világbajnokság által felhajtott keresletre. A slágertermékek között található a vonalkódokat felváltó elektronikus etikett ( RFID), a 3G technológiájú telefon, az internetes VoIp technológia, a GPS helymeghatározó vagy a lapos képernyő. A Sharp bemutatja az eddig legnagyobb, 1,65 méteres képátmérőjű lapos képernyőt.
Mértékadó kutatói előrejelzés szerint az idén a világ vállalatai együttesen 2 és fél százalékkal növelik információtechnológiai (IT) beruházásaikat. A Gartner nemzetközi piackutató intézet illetékese ezzel lénygében megerősítette az EITO prognózisát.
Kapcsolódó cikkek
- Ma nyitott a Computex
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- I. Electronic Arts Játék Fesztivál az INFOmarket - Mobil Show-n
- Megnyílt Bukarestben a CERF
- Nemzetközi gépgyártás-technológiai és elektronikai szakkiállítás
- NECDisplay Solutions termékek a CeBIT 2007 kiállításon
- OCZ FireWire flash meghajtók
- Egységes európai mobiltévé-szabványt szorgalmaz az EB
- Támogatói szerint a Blu-ray 3 éven belül kiszorítja a HD DVD-t
- Bemutatták az új Commodore PC-ket a CeBIT-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.