Ötödször a CeBiten a banki technológia magyar specialistája

forrás Prim Online, 2006. március 13. 15:32
Ötödik alkalommal vesz részt a CeBiten a magyar IND Kft. Idén olyan megoldással jelentkezik az IND, amely egységes platformot kínál, függetlenül attól, hogy milyen csatornán lép kapcsolatba számlavezetőjével az ügyfél. A termék nemzetközi szinten is egyedülálló újítása, hogy a banki alkalmazottaknak interaktív lehetőséget biztosít testre szabott ajánlatok kialakítására. Az IND banki szoftverekre specializálódott cég felvásárlásával bővíti termékpalettáját.
Az IND Kft. közel 100 négyzetéteres CeBit-standja a korábbi évek gyakorlatának megfelelően a Bank-Finanzsysteme szakkiállításon az A 17-es csarnokban áll, ahol a nemzetközi konkurencia mellett mutatják be legújabb innovációikat. A magyar szoftverfejlesztő cég évek óta résztvevője a seregszemlének és idén második alkalommal olyan innovációval jelentkezik, amely nemzetközi szinten is egyedülálló megoldást tartalmaz. Az IND Banking Frontoffice új, egységes, többcsatornás platform, ami a hozzáférési csatornáktól - internet, callcenter, wap, sms vagy fiókban történi személyes kapcsolatfelvétel - függetlenül egységes felületet kínál az ügyfeleknek.

"Régóta felmerült a bankokban az az igény, hogy a különböző időpontokban és technikai megoldásokkal kifejlesztett szolgáltatások egységes képet mutassanak az ügyfeleknek. Erre elsők között fejlesztettük ki az IND Banking Frontoffice termékünket. Amiben viszont a világon egyedüliként állunk az ügyfeleink rendelkezésére, hogy ez a felület a banki alkalmazottak számára személyre szabott ajánlatokat kínál fel, hatékonyabbá téve az értékesítési tevékenységet" - fogalmazta meg a magyar fejlesztésű megoldás újszerűségét a CeBit előestéjén Nyíri József, az IND informatikai igazgatója.

A CeBiten további ügyfélkapcsolatok kialakítását tervezi az IND, amely jelenleg 15 országban rendelkezik élő ügyfélkapcsolattal. A két magyar, valamint a bécsi és a stuttgarti IND-iroda további expanziós stratégia megvalósításán tevékenykedik, s ehhez az innovatív megoldások kifejlesztése mellett akvizíciót is végrehajt. Az IND ebből a megfontolásból vásárolta fel a szintén banki specialistának számító INIA Solutions Kft-t. Az INIA eddig magyar nagybankok számára fejlesztett ki hitelezési és frontend rendszereket, fő ügyfele a HVB Bank. "Az INIA Solution termékstruktúrája és banki tapasztalata kiválóan egészíti ki az IND Banking Frontoffice megoldását. A pénzügyi piacon ma nagy a kereslet a komplex és automatizált hitelügyintézésre, ezért az INIA Solution megoldásait modulként építjük be a termékcsaládunkba" - mondta Nyíri József informatikai igazgató.

"Az akvizíció révén közelebb kerültünk azon stratégiai célunk megvalósításához, hogy a térség első számú és Európa egyik vezető pénzügyi megoldás szállítójává váljon az IND" - mondta dr. Vinnai Balázs, az IND Kft. Ügyvezető igazgatója.
Kulcsszavak: IND CeBIT CeBIT 2006 bankszolg

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59