Ötödször a CeBiten a banki technológia magyar specialistája
"Régóta felmerült a bankokban az az igény, hogy a különböző időpontokban és technikai megoldásokkal kifejlesztett szolgáltatások egységes képet mutassanak az ügyfeleknek. Erre elsők között fejlesztettük ki az IND Banking Frontoffice termékünket. Amiben viszont a világon egyedüliként állunk az ügyfeleink rendelkezésére, hogy ez a felület a banki alkalmazottak számára személyre szabott ajánlatokat kínál fel, hatékonyabbá téve az értékesítési tevékenységet" - fogalmazta meg a magyar fejlesztésű megoldás újszerűségét a CeBit előestéjén Nyíri József, az IND informatikai igazgatója.
A CeBiten további ügyfélkapcsolatok kialakítását tervezi az IND, amely jelenleg 15 országban rendelkezik élő ügyfélkapcsolattal. A két magyar, valamint a bécsi és a stuttgarti IND-iroda további expanziós stratégia megvalósításán tevékenykedik, s ehhez az innovatív megoldások kifejlesztése mellett akvizíciót is végrehajt. Az IND ebből a megfontolásból vásárolta fel a szintén banki specialistának számító INIA Solutions Kft-t. Az INIA eddig magyar nagybankok számára fejlesztett ki hitelezési és frontend rendszereket, fő ügyfele a HVB Bank. "Az INIA Solution termékstruktúrája és banki tapasztalata kiválóan egészíti ki az IND Banking Frontoffice megoldását. A pénzügyi piacon ma nagy a kereslet a komplex és automatizált hitelügyintézésre, ezért az INIA Solution megoldásait modulként építjük be a termékcsaládunkba" - mondta Nyíri József informatikai igazgató.
"Az akvizíció révén közelebb kerültünk azon stratégiai célunk megvalósításához, hogy a térség első számú és Európa egyik vezető pénzügyi megoldás szállítójává váljon az IND" - mondta dr. Vinnai Balázs, az IND Kft. Ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- A Postbank is a Novell megoldásait választotta
- Onlinet - az idén 900 millió forint bevétel
- NECDisplay Solutions termékek a CeBIT 2007 kiállításon
- OCZ FireWire flash meghajtók
- Egységes európai mobiltévé-szabványt szorgalmaz az EB
- Támogatói szerint a Blu-ray 3 éven belül kiszorítja a HD DVD-t
- Bemutatták az új Commodore PC-ket a CeBIT-en
- Második generációs Samsung UMPC a CeBIT-en
- Új Power Ready laptoptáskákat mutatott be a CeBIT-en az APC
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.