Sun: út az erőforrás alapú modelltől a szolgáltatás alapú modell felé

forrás Prim Online, 2006. július 27. 08:14
A Sun Microsystems Magyarország Kft. bejelentette, hogy a Lufthansa Systems Hungária Kft. és a közte fennálló keretszerződés alapján közel félmillió dollár értékű, UNIX platformra vonatkozó szolgáltatási szerződést írt alá. A megállapodás értelmében a Sun biztosítja az erőforrásokat a Lutfhansa által meghatározott feladatok - ticket management, incidens menedzsment, változásmenedzsment, platformmenedzsment, valamint a proaktív üzemeltetési feladatok - elvégzéséhez.
A Sun Microsystems Kft. és a Lufthansa Systems Hungária Kft. együttműködése az erőforrás-alapú szolgáltatások terén nem teljesen újkeletű. Egy évvel ezelőtt a Lufthansa Systems Hungária Kft. úgy döntött, hogy a szervereinek üzemeltetését Magyarországon oldja meg. A feladathoz a vállalat első lépésben saját maga kísérelt meg megfelelő Solaris szaktudással rendelkező szakembereket találni. Az erőforrás helyzet végső megoldását az ez év elejétől sikeresen megvalósuló szelektív erőforráskihelyezés adta, mely szolgáltatást a Sun biztosítja. Ennek értelmében a Sun szolgáltatás-alapú üzemeltetési tevékenységet biztosít a cégnek, alapvetően rendszeradminisztrációs feladatok ellátásával, az aktuális igényekhez és átvett rendszerekhez folyamatosan méretezetten.

A Lufthansa Systems Hungária Kft.-vel aláírt keretszerződés legújabb megállapodása értelmében a Sun, az eddig megvalósuló szelektív erőforrás-kihelyezés modellről az év végére áttér a mindenre kiterjedő szolgáltatás-alapú modellre, amelynek keretében SLA (Service Level Agreement) alapon nem csupán a megrendelő által megadott igények szerinti szolgáltatást biztosítja majd integráns részeként a hazai üzemeltetési szervezetnek, hanem részt vesz a mérés-visszacsatolás-optimalizálás feladatokban, valamint teljes körűen felelni fog az IT rendszer által nyújtott szolgáltatások minőségéért.
Kulcsszavak: ügyvitel Solaris Sun-hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59