Microsoft-Citrix: egyszerűsítik a fiókirodák IT infrastruktúráját
A közös fejlesztési és értékesítési terv jól illeszkedik a fiókirodai és távmunkások körében jellemző IT-konszolidáció és növekvő mobilitás trendjeihez. Becslések szerint a nagyvállalati dolgozók 55 százaléka, azaz mintegy 50 millió ember távoli irodai helyszínről éri el a munkájához szükséges összes kritikus fontosságú üzleti alkalmazást. Ezek az alkalmazások „hosszú utat tesznek” meg a WAN-hálózatokon a felhasználóig, ami jelentősen ronthatja a teljesítményt, a használati élményt, és drága sávszélesség-bővítéseket tehet szükségessé a vállalatnál. A központon kívüli helyszíneken dolgozó munkatársak támogatása komoly kihívást jelent a vállalati IT-részlegek számára.
A tervezett termékek a Microsoft alapvető edge és szervertechnológiáival kombinálják a Citrix alkalmazásgyorsítás és WAN-optimalizálás terén kiépített erősségeit – mindezt kiegészítve a partnerek biztonsági és hozzáférési képességeivel. Az új megoldással az ügyfelek azonnali költségmegtakarítást érhetnek el, fokozhatják a fiókirodai dolgozók produktivitását, és kiaknázhatják a számos infrastruktúrában már ma is alapelemnek számító Windows Server ismerős tulajdonságait és felügyeleti képességeit.
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Az automatikus frissítőrendszeren keresztül terjesztik a Windows Server 2003 SP2
- A Microsoft bemutatta érintőképernyős rendszerét
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Csak jövőre jön Európába a Zune
- Bizonytalan európai Zune-premier
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.