DVD, Könyv, HIFI és kontaktlencse a top 10-ben
Megvan a 10 legnépszerűbb online kereskedő
A közönségszavazás lezárulta után a szakmai zsűri munkája következik: a neves szakértőkből álló zsűri dönti majd el, hogy ki kapja az Év Internetes Kereskedője címet 2006-ban. A zsűri a döntéshez többek között értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért üzleti eredményeket, a honlapok színvonalát, felhasználó-barátságát, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget és számtalan egyéb szempontot. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is. Az Év Internetes Kereskedője megtisztelő címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye pedig egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány.
Az Év Internetes Kereskedője Díj ünnepélyes átadására november 8-án kerül sor az Inter-Európa Bank székházában, amelyre a legtöbb szavazatot kapott e-kereskedők mellett a sajtó képviselői és a zsűritagok is meghívást kapnak.
Kapcsolódó cikkek
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Adatvédelmi tanúsítványt szerzett a Depo.hu online piactér
- A Rossman online áruházat nyitott
- Új szakmai blog e-kereskedőknek
- Csak 4 másodpercig várnak a betöltésre az online vásárlók
- Internetes postai bélyegek
- Az Év Internetes Kereskedője Díj: október 15-ig lehet szavazni
- Interneten Magyarország legnagyobb használtlemez-kínálata
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.