A "gyorsan fejlődők" élmezőnyében az Adverticum
A TOP5 Rising Star közé bekerült Adverticum Zrt. gyors növekedését nem is annyira az árbevétel, mintsem Magyarország piacvezető reklámkiszolgáló rendszerének, az Adverticum Adservernek bővülése mutatja. A szoftvert, amely eredetileg - más egyéb portálszoftverek mellett - a legrégebbi mai is működő online portálhoz, az Adverticum tulajdonában lévő Prím Online-hoz készült el, alkalmazás-szolgáltatás formájában értékesíti a cég 2002 óta, és ma már a legnagyobbak - Origo, Startlap, iWIW - mellett közel félezer meghatározó portál használja. Míg egy évvel ezelőtt éppen meghaladta a 2,5 milliárdot a havonta megjelenített hirdetések (adview) száma, mára megháromszorozódott ez az érték, az Adverticum jóvoltából közel nyolcmilliárd online hirdetés jelenik meg havonta mintegy öt millió internetező számítógépén.
Az alkalmazás szolgáltatást kínáló Adverticum hasonló formában értékesíti a tartalom-menedzsmentet is végző publikációs rendszerét, amely elsősorban a hírszolgáltató portálok igényeihez igazodik, nem véletlen, hogy - egyebek mellett - épp a Népszabadság, a TV2, az MTI tartoznak a legnagyobb ügyfelek közé. Egy másik ASP rendszer a webmail.hu. Azok, akik ingyenes levelezőrendszernek a Magyar Nemzet, a TV2, a Népszabadság, Pesti Est, HVG, Népszava, Prím Online stb. freemail rendszerét választják, valamennyien az Adverticum szoftverét használják.
Az Adverticum Zrt-ről további információk találhatók a www.adverticum.hu oldalon, a Deloitte Technology Fast 50 és Rising Star 2006 évi eredményeiről pedig a http://www.deloitte.com/dtt/press_release/0,1014,cid%253D133515,00.html oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.