XAPT Hungary Kft.: Nemzetközi díjak és elismerések
A megmérettetéshez a társaságoknak 2003. előtti alapításúaknak kell lenniük, és a vizsgált 3 éves referencia időszak kezdetén kevesebb, mint 5000 alkalmazottal kell rendelkezniük (2002. december 31.) az időszak végén viszont nem lehet kevesebb, mint 50 (2005. december 31.), és folyamatos foglakoztatási valamint bevételnövekedést kell felmutatniuk ezen időszak alatt. A lista a munkavállalók számának növekedésére koncentrál és a nyerteseket a Birch Index (alkalmazottak számának növekedése) alapján rangsorolják, amelyet a közgazdász David Birch szerkesztett a Massachusetts-i Technológiasi Intézetben (MIT), amely az abszolút munkahely növekedés és a relatív munkahely növekedés szorzata annak érdekében, hogy meghatározza a különféle méretű vállalkozások munkahelyteremtő erejét.
A 10. alkalommal kihirdetett 2006. évi listára első alkalommal kerülhettek fel az újonan csatlakozott EU tagállamokból. XAPT Hungary Kft. a viszgált 3 éves időszak alatt 400%-al növelte a foglakoztatást, és 239%-al a bevételét, 40 új munkahely létrehozásával. Ezzel az eredménnyel az év rangsorában a listán szereplő 111 informatikai szolgáltást nyújtó vállalkozás között az XAPT Hungary Kft. az 59-ik lett.
A Deloitte is közzétette ez évi Technology Fast 50 felmérésének eredményeit. A felmérésben 16 közép-európai ország vállalkozásait vizsgálják. Az évente megrendezésre kerülő versenyt a Deloitte nemzetközi tanácsadó cég Közép-Európa 50 legdinamikusabban fejlődő technológiai vállalkozásának elismerésére hozta létre. Ezen cégeknek az utóbbi öt év gazdálkodási eredményeit kell bemutatniuk.
A győzteseket a 2001–2005-ös időszakra jellemző százalékos árbevétel-növekedés alapján választják ki. A Technology Fast 50 esélyeseinek a következő feltételeknek kell megfelelniük: a 2001-es évtől kezdve legalább 50 000 euró árbevétellel és közép-európai székhellyel kell rendelkezniük, illetve olyan saját technológiával, amely jelentős mértékben hozzájárul az eredmény eléréséhez.
A Fast 50 listára összesen hét magyar cég került fel. A listán elfoglalt 11. helyével a második legjobb eredményt elért magyar cég az XAPT Hungary Kft. információ-technológiai cég, melynek fő tevékenysége a Microsoft Dynamics integrált vállalatirányítási rendszerek értékesítése, bevezetése, oktatása és vállalati igényeknek megfelelő testre szabása, továbbfejlesztése. Az XAPT a vizsgált 2001-2005 közötti öt év alatt több mint tízszeresére növelte árbevételét, éves átlagban 59,04 %-os növekedést ért el. Ezt az ütemet továbbra is tartja, a 2006. évre is 60% növekedést prognosztizál, mivel már október közepén átlépte az 1 mrd Ft árbevételt.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.