A Praktiker beszállt az e-kereskedelembe
A barkácsáruház-lánc online rendszere, melynek kapuja a cég website-járól nyílik, teljes mértékben hazai Praktiker-fejlesztés, belső programozók munkája. Emiatt a német Praktiker konszern magyar leányvállalatának internetes tapasztalatai és teszteredményei döntően befolyásolni fogják, hogy a Magyarországon kívüli – köztük a németországi – barkácsáruházak milyen módon és mikor vezetik be online szolgáltatásaikat. Az IT-fejlesztések következő állomása az lesz, amikor a hazai Praktiker áruházakban a cég website-jára mutató internetes terminálokat állítanak fel, hogy a vásárlók az értékesítési helyeken ne csupán a hagyományos reklámeszközökre és eladókra támaszkodhassanak, amikor információkat keresnek a termékekről és szolgáltatásokról. A pénztárzónákban pedig a magyar kiskereskedelemben eddig még nem használt, érintőképernyős kasszákat fognak beszerelni a gyorsabb kiszolgálás és megbízható áruellenőrzés érdekékben. Érintőképernyős gyorskasszákat már jelenleg is tesztelnek nyolc hazai Praktiker áruházban.
Kapcsolódó cikkek
- Csak bátran, de óvatosan!
- SzEK-konferencia az elektronikus kereskedelemről
- E-kereskedelmi rekord
- A hatékony csalásmegelőző intézkedések növelték az e-kereskedelem elfogadottságát
- Internetes kulcsszavak: biztonság és bizalom
- A TDC e-kereső szolgáltatással segíti a hongkongi kereskedelmi kapcsolatok kiépítését
- Az év internetes kereskedője: Bookline.hu
- Egyre több cég vesz részt az e-kereskedelemben
- Biztonsági félelmek miatt visszaesés várható az elektronikus kereskedelemben
- Magyarországról is lehet PayPallal fizetni
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Öt elnökségi tag mandátumáról döntött éves közgyűlésén az IVSZ
Az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége az idei, 2024. május 30-án tartott éves közgyűlésén öt elnökségi tag mandátumáról döntött, köztük a transzformációért felelős alelnöki tisztségről és a mikro, a kkv, a multi, valamint a nagyvállalati tagozatok elnökeiről. Négy elnökségi tag mandátumát meghosszabbították, míg a nagyvállalati tagozat új vezetőjének az újonnan belépő Magyar Posta Zrt. informatikai főigazgatóját, Leveleki Zsoltot választották meg.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
Növeli európai termelési kapacitását a Schneider Electric
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat kedden megnyitotta okosgyárát Dunavecsén. A 28.000 négyzetméteres épületben ötszázan dolgoznak majd.