Az idén is rekord évre számítanak az osztrák mobilszolgáltatók
A második helyen a T-Mobile Austria áll, amely a tele.ring átvételével a Mobilkom súlycsoportjába rukkolt elő. A T-Mobile Austria a mobil adatforgalomban piacvezetőnek számít.
A nagyság szerint harmadik osztrák szolgáltató a One a "4 zu0" tarifacsomaggal az év legnagyobb sikerét tudhatja magáénak. Ennek, és a tulajdonában lévő Yesss diszkont márkának köszönhetően ügyfelei számát kétmillió fölé tudta növelni.
A negyedik számú, a kizárólag UMTS szolgáltatást nyújtó "3" (Hutchison) adattermékei forgalmazásában ért el rekordot. Mostanra minden negyedik szerződéskötése már adattermékre vonatkozik.
A T-Mobile adatai szerint a telefonbeszélgetések idejének 67 százaléka már mobiltelefonon történik Ausztriában.
Az idén ismét sikerévre számítanak az osztrák mobilszolgáltatók. Elsősorban az adatforgalmazás fellendülésébe vetik reményeiket, főként a táskaszámítógépekhez való UMTS adatkártyák és az asztali számítógépekhez való UMTS boxok értékesítésének szaporodásával.
Kapcsolódó cikkek
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- 100 millió felett a Deutsche Telekom felhasználói tábora
- Ünnepi forgalomnövekedés a Vodafone-nál is
- Jelentősen csökkenti a mobil percdíjat a T-Mobile
- A Vodafone Magyarország az első
- Márkaváltás Macedóniában: T-Mobile-ra változik a Mobimak
- Átszervezik a Telekom Austriát
- A Mobilkom Ausztria teljesen felvásárolta a szlovén Si.mobilt
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt
A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.
Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung
A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.
A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget.