SMS-ben rendelhető a vezetékes szám

A Vodafone Otthon 2in1 opció már szöveges üzenetben is aktiválható

forrás Prim Online, 2007. január 16. 12:46
2006. novemberében indította el a Vodafone a vezetékes ügyfeleknek otthoni telefonálásra alternatívát kínáló szolgáltatását, a Vodafone Otthont. Az új megoldás az eltelt két hónapban több mint húszezer ügyfelet vonzott. Mostantól a Vodafone újításának köszönhetően a vezetékes számot és a hozzá kapcsolódó kedvezményeket biztosító Vodafone Otthon 2in1 opció megrendeléséhez elég egy SMS.
Az indulás óta már több mint húszezer használója van a Vodafone Otthon szolgáltatásának. A felhasználók otthonukból kedvező tarifával hívhatnak vezetékes számokat, valamint őket is vezetékes számon érhetik el mások. Az is a szolgáltatás népszerűséget bizonyítja, hogy a vezetékes számhordozási arány novemberről decemberre jelentősen emelkedett, az év utolsó hónapjában 4,5-szer annyian jelezték igényüket, hogy a Vodafone Otthon szolgáltatást a régi, megszokott vezetékes számukkal kívánják igénybe venni.
 
Januártól a Vodafone lakossági számlás előfizetői – a már ismert telefonos rendelés mellett - egy díjmentes SMS útján is igényelhetnek maguknak vezetékes számot. A Vodafone Otthon 2in1 opció megrendelésével az ügyfelek nemcsak egy vezetékes számot kapnak, melyen ők elérhetővé válnak, hanem otthonról mindössze 6,9 Ft-ért hívhatják az ország összes (nem emelt díjas) vezetékes számát.

A VSZ kód 1270-re történő elküldésekor a rendszer ellenőrzi, hogy az ügyfél megfelel-e a Vodafone Otthon 2in1 opció igénybevételi feltételeinek, és mind az aktiválás elindításáról, mind pedig az esetleges elutasításról válasz SMS-ben értesíti az ügyfelet. Az ügyfél számára a vezetékes szám aktiválása a kérést követő 48 órán belül megtörténik, erről a felhasználó egy szöveges üzenetben értesül.

Azok az előfizetők, akik 2007. március 31-ig rendelik meg a Vodafone Otthon 2in1 opciót, a megrendeléstől számított 3 hónapig havidíjmentesen vehetik igénybe a szolgáltatást.

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést

Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól. 

2024. június 1. 10:19

Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció

Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.

2024. május 31. 09:55

A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt

A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.

2024. május 30. 14:11

Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung

A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.

2024. május 27. 20:27

A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere

A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget. 

2024. május 24. 16:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52