MMS fejvadászat a djuice-szal

forrás Prim Online, 2007. március 5. 10:22

MMS fejvadászatot indított a Pannon márkája, a djuice. Az április 8-ig tartó, interneten és a való életben párhuzamosan zajló játékban bárki részt vehet.

Az első lépés a regisztráció, melyet bármely mobilszolgáltató ügyfeleként megtehetünk és azonnal választhatunk is, hogy vadként vagy vadászként veszünk részt a játékban. A vadász feladata, hogy minél több vadat cserkésszen be és arcképüket elküldje MMS-ben 06 20 2050 200-as normál díjas telefonszámra. Mindeközben a vadak célja az, hogy minél több fénykép készüljön róluk.

Az a vad, amelyikről a legtöbb MMS kép érkezik be, megnyeri a fődíjat, vagyis egy évig nagylábon élhet egy tágas loftlakásban. A legügyesebb vadász, tehát aki a legtöbb MMS-t küldi be, Vespa LX50 robogón távozhat boldogan, ráadásul egy 200 ezer forint értékű bulival ünnepelhet. A hét vadásza ezen kívül külön jutalomban részesül: értékes nyeremények közül választhat az, aki adott héten a legtöbb trófeát gyűjti be, és hogy mindenkinek jusson a jóból, az aktív játékosok minden nap táskákat és napszemüvegeket nyerhetnek a napi sorsoláson.

Az MMS-képes mobilok most vadászbarát áron várnak a djuice-nál, a fejvadászathoz szükséges „töltényhez” pedig már 9 forintért hozzájuthatunk: csupán ennyibe kerül ugyanis egy MMS a djuice Nightlife szolgáltatással, este 9 és reggel 6 óra között a Pannon hálózatán belül, 490 forintos havidíjért cserébe.

Kulcsszavak: MMS Pannon GSM

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést

Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól. 

2024. június 1. 10:19

Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció

Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.

2024. május 31. 09:55

A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt

A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.

2024. május 30. 14:11

Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung

A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.

2024. május 27. 20:27

A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere

A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget. 

2024. május 24. 16:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52