MMS fejvadászat a djuice-szal
Az első lépés a regisztráció, melyet bármely mobilszolgáltató ügyfeleként megtehetünk és azonnal választhatunk is, hogy vadként vagy vadászként veszünk részt a játékban. A vadász feladata, hogy minél több vadat cserkésszen be és arcképüket elküldje MMS-ben 06 20 2050 200-as normál díjas telefonszámra. Mindeközben a vadak célja az, hogy minél több fénykép készüljön róluk.
Az a vad, amelyikről a legtöbb MMS kép érkezik be, megnyeri a fődíjat, vagyis egy évig nagylábon élhet egy tágas loftlakásban. A legügyesebb vadász, tehát aki a legtöbb MMS-t küldi be, Vespa LX50 robogón távozhat boldogan, ráadásul egy 200 ezer forint értékű bulival ünnepelhet. A hét vadásza ezen kívül külön jutalomban részesül: értékes nyeremények közül választhat az, aki adott héten a legtöbb trófeát gyűjti be, és hogy mindenkinek jusson a jóból, az aktív játékosok minden nap táskákat és napszemüvegeket nyerhetnek a napi sorsoláson.
Az MMS-képes mobilok most vadászbarát áron várnak a djuice-nál, a fejvadászathoz szükséges „töltényhez” pedig már 9 forintért hozzájuthatunk: csupán ennyibe kerül ugyanis egy MMS a djuice Nightlife szolgáltatással, este 9 és reggel 6 óra között a Pannon hálózatán belül, 490 forintos havidíjért cserébe.
Kapcsolódó cikkek
- Christopher Laska a Telenor új vezérigazgatója
- Átalakítja mobilinternet-csomagjait a Telenor
- Még mindig a válság hatása alatt a Telenor
- Júniusban a mobil-előfizetések száma csökkent, az aktív ügyfeleké pedig nőtt
- Red Bull Mobile készülékek és díjcsomagok a Telenornál
- 1749: összefognak a mobilszolgáltatók az árvízkárosultakért
- Telenor néven alakítaná át radikálisan a mobilpiacot a Pannon
- Pannon: kisebb bevétel és nyereség az első negyedévben
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- A Pannon bázisállomás-pályázatának második üteme
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt
A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.
Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung
A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.
A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget.