Az újságcikktől egyenesen a boltba
A reklámbevételek hagyományos formái nem kínálnak kielégítő megoldást, minthogy a hirdetők megelégelték a virtuális tér fekete lyukaiban elnyelődő kiadásaikat: most már nem az érdekli őket, hogy egy webhelyet hányan keresnek fel havonta, hanem az, hogy kik is azok a látogatók, mi van a zsebükben és benyúlnak-e abba a zsebbe, ha valami olyat látnak, ami érdekli őket.
Érzékelve a változásokat a C|net például az elmúlt évben olyan webkereső szoftvert vásárolt, amely önműködően felkutatja az elektronikus kereskedelmi végpontokat. Ezt hozzárendelték on-line termékbemutatóikhoz. Az olvasó böngészik az ismertetőben, és e link segítségével megnézheti, ki mennyiért mit kínál az adott termékkörben. Ha valami elnyeri a tetszését, rákattinthat a "vásárlás" ikonra.
Két éve a tartalom volt minden, tavaly a hirdetés, az idén a tartalomtól közvetlenül elérhető elektronikus kereskedelem. Lehet, hogy jövőre további módszerek egészítik ki az on-line publikációk és a reklám szimbiózisát.
Kapcsolódó cikkek
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Egy év alatt 26%-ot nőtt az internetes hirdetési piac
- Kevesen tolerálják az internetes hirdetéseket
- Ötven százalékkal nőtt az online hirdetési piac
- A spam elriasztja az e-mail felhasználókat
- Ami átmegy, és ami visszapattan
- Újból növekedésnek indulhat az online reklámpiac
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja, a Delta 1 Esports Café. A budapesti bázis egyedülálló módon trénereket, játékos menedzsmentet, mentorprogramokat, edzőtábort kínál az amatőr és profi e-sportolóknak, továbbá AI képzéseket minden érdeklődőnek. Az új központ küldetése, hogy felemelje az e-sport tehetségeit, segítse mindazokat, akik szeretnének ezen a területen fejlődni, érvényesülni.
SZTNH: a fiatalok kétharmada tisztában van azzal, hogy a MI használata felvethet szerzői jogi aggályokat
Tízből négy fiatal használt már mesterséges intelligencián (MI) alapuló eszközt, derül ki a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) idei kutatásából.
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja, a Delta 1 Esports Café. A budapesti bázis egyedülálló módon trénereket, játékos menedzsmentet, mentorprogramokat, edzőtábort kínál az amatőr és profi e-sportolóknak, továbbá AI képzéseket minden érdeklődőnek. Az új központ küldetése, hogy felemelje az e-sport tehetségeit, segítse mindazokat, akik szeretnének ezen a területen fejlődni, érvényesülni.
Az állkapocs mozgását és a környezeti zajszintet is elemzi az LG új fülhallgatója
Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb TONE Free fülhallgatóját, amelyet a lenyűgöző hangzás jegyében terveztek. Az új T90S modellt grafén, azaz egyetlen atom vastagságú grafitréteg felhasználásával alkották meg, amellyel az eszköz a korábbinál kényelmesebb illeszkedést kínál.
Reprezentatív véleménykutatás készült a mobiltárca alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról
Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett: az Egyesület ezúttal a „Mobiltárca megoldások a felhasználók szemével – reprezentatív kutatás a mobiltárca (wallet) alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról és attitűdről” témában végezte el a kétfázisú felméréseit.