Az Apple-t választotta a Sun Microsystems

forrás Prim Online, 2007. április 2. 12:12
Intel Core 2 Duo processzorokra épülő MacBook Pro és MacBook notebookokat vásárolt a nagyvállalati hardverek, szoftverek és szolgáltatások egyik vezető szállítója, a Sun Microsystems az Apple magyarországi képviseletétől.
A Sun gépfrissítési akciójának keretében a cserére jogosultak 50%-a választotta az Apple termékeit. A vállalat választása a laptopok rendkívüli megbízhatósága és nagy teljesítménye mellett azért esett az Apple-re, mert az Apple saját fejlesztésű operációs rendszere, a Mac OS X mellett a Solaris és egyéb operációs rendszerek is tökéletes biztonsággal futtathatók a gépeken.

Az új Intel Core 2 Duo processzorokra épülő MacBook Pro modellek a korábbi modelleknél akár 39 százalékkal is nagyobb teljesítményt nyújtanak. A MacBook Pro laptopok már alapkiépítésükben is a korábbi tárkapacitás dupláját kínálják, emellett nagyobb háttértárakkal és a nagysebességű perifériák számára FireWire 800 kapuval is rendelkeznek. A MacBook Pro pehelykönnyű, alumínium háza csak egy hüvelyk vastag, de 15 vagy 17"-es fényes TFT képernyőt és beépített iSight videokamerát is tartalmaz.

Az alig 2,5 cm vastag, Intel Core 2 Duo processzorra épülő MacBook modellek akár 25 %-os teljesítménynövekedést is kínálnak a korábbi változathoz képest, valamint beépített iSight kamerát a videó-konferenciákhoz, MagSafe mágneses tápegység csatlakozót, valamint az Apple többszörösen díjnyertes iLife '06 digitális médiakezelő szoftverét.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14