Projekttámogatási segédlet esettanulmányokkal
A BKF HEFOP 4.1.2-es pályázat keretében támogatott projektje 2005 januárja és 2006 májusa között valósult meg, amelynek révén az oktatási infrastruktúra fejlődése az intézményben utolérte a hallgatói létszám növekedését. Az új, 2200 négyzetméteres létesítményében 21 gyakorlati képzést támogató oktatási hely, multifunkciós közösségi tér került kialakításra egyidejűleg összesen 1000 fő befogadóképességgel. A HEFOP stratégiájának megfelelően az épületben fizikailag akadálymentesített környezet jött létre, a fogyatékkal élő hallgatók számára speciális bútorok, monitorok, illetve szoftverek biztosítják a tanulási lehetőséget.
A www.hefop.hu oldalról bárki által letölthető „A Budapesti Kommunikációs Főiskola infrastrukturális fejlesztése” című esettanulmány a valós problémákat, akadályokat, illetve azok sikeres – mások számára is alkalmazható – megoldásait mutatja be. Olyan gyakorlati információkat nyújt tehát a pályázati programok megtervezéséhez és lebonyolításához, melyeket sikerrel alkalmazhatnak nemcsak a futó HEFOP-projektek menedzserei, hanem a 2007-13-as időszakra kiírt új pályázatok megírói, megvalósítói is.
Kapcsolódó cikkek
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- SharePoint portál az ELTE-n
- Kiírták az "Év információvédelmi diplomadolgozata" pályázatot
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
- ECDL a szakképzésben - kölcsönös átjárhatóság
- Elektronikus tananyag-piactér és a digitális könyváruház indul
- Webfejlesztői verseny Microsoft platformon
- Cell Broadband Engine technológia oktatása a BMF-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.