Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
A BEA AquaLogic Pathways segítségével olyan intelligens kereső megoldásokat hozhatunk létre, melyekkel azonosíthatók és megoszthatók az információk és tapasztalatok. Az eszköz ötvözi a tartalomcímkézés, a könyvjelző használat, az aktivitáselemzés és természetesen a keresők módszereit annak érdekében, hogy a felhasználók a legmegfelelőbb információt érjék el. Egy listát hoz létre, mely a felhasználói tevékenységek alapján rangsorolja a találatokat, többek közt a szerző munkássága, a címkék, az olvasottság alapján. A választásnál segít, hogy a találatoknál láthatjuk a saját és a mások által adott minősítéseket is.
A BEA AquaLogic Ensemble a Web 2.0 megoldásokat támogató informatikai szakemberek számára nyújt segítséget. Keretrendszerében az alkalmazások, komponensek, programkész funkciók egységesen publikálhatók a felhasználók számára és menedzselhetők tekintet nélkül a fejlesztési platformra, nyelvre és üzemeltetési környezetre. Amennyiben valamelyik elemnek szüksége van rá, biztonsági funkciókat, szerep-alapú jogosultsági rendszert, valamint használatelemzési szolgáltatást is biztosít számára az eszköz.
Kapcsolódó cikkek
- Eseményvezérelt SOA
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Még mindig toronymagasan a MySpace a legnépszerűbb közösségi oldal
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál
- Saját gyártású videókat kínáló hazai portál
- Zhoriben: új kapcsolatépítő weboldal lovári nyelven
- Az Index megvette a Videobombot
- YouTube-tilalom az amerikai hadseregben
- Közösségi portál a Pannontól
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Öt elnökségi tag mandátumáról döntött éves közgyűlésén az IVSZ
Az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége az idei, 2024. május 30-án tartott éves közgyűlésén öt elnökségi tag mandátumáról döntött, köztük a transzformációért felelős alelnöki tisztségről és a mikro, a kkv, a multi, valamint a nagyvállalati tagozatok elnökeiről. Négy elnökségi tag mandátumát meghosszabbították, míg a nagyvállalati tagozat új vezetőjének az újonnan belépő Magyar Posta Zrt. informatikai főigazgatóját, Leveleki Zsoltot választották meg.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
Növeli európai termelési kapacitását a Schneider Electric
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat kedden megnyitotta okosgyárát Dunavecsén. A 28.000 négyzetméteres épületben ötszázan dolgoznak majd.