Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
Koltai Péter 1996-ban végzett a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi karán, majd 1997-ben az ELTE Jogi karán szerzett másoddiplomát. 1997-ben a PricewaterhouseCoopers Kft-nél kezdett dolgozni, ahol nemzetközi vállalatokból álló ügyfélkörnek nyújtott pénzügyi tanácsadás, valamint vállalati tevékenységek átszervezése és racionalizálása volt a feladata.
1999-ben a Raiffeisen Értékepapír Rt-nél folytatta pályafutását, ahol pénzügyi tanácsadás, illetve tőke- és hitelpiaci projektek koordinálása volt a feladata. 2001-ben csatlakozott T-Online Zrt. jogelődjéhez, ahol először a leányvállalatokért felelős üzletfejlesztési menedzser, majd 2002 közepétől a médiaüzletág tartalommarketing-vezetője volt. 2004 januárjától már a vállalat üzletfejlesztési és innovációs osztályának vezetőjeként felel a Magyar Telekom csoport média és online tartalom üzleti lehetőségeinek kidolgozásáért, az új tartalom- és hozzáféréstermékek, illetve szolgáltatások piaci bevezetéséért. Feladatkörébe tartozott többek között az online portfólió és az IPTV (T-Home TV) audiovizuális tartalomfejlesztési és tartalom menedzsment tevékenység ellátása.
A portáligazgatóság utódjaként nemrég megalakult tartalomszolgáltatási igazgatóság új pozíciójában Koltai Péter az audiovizuális és multimédia-tartalmak, illetve szolgáltatások multiplatform (tv, web, mobil) alapú fejlesztéséért és menedzsmentjéért felel. Az ő feladata lesz többek között T-Online saját tartalomfejlesztésének koordinációja, illetve a külső tartalom partneri és szakmai kapcsolatok kezelése
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.