Sms-figyelő reklámszóró szoftvert fejleszt a Motorola
A Google és társai után most a Motorola is be akar törni a kulcsszóalapú hirdetések piacára, mivel egy olyan alkalmazáson dolgozik a cég, amely figyeli az sms-eket, ezentúl pedig az üzenetekben lévő kifejezésekhez kapcsolódó reklámokat jelenítene meg - olvasható a brit Times magazin mai számában. Kenneth Keller, a mobilgyártó marketingstratégiáért felelős vezetője elmondta, hogy ha a szoftver például az éhség vagy az étel szavakat észleli, akkor a közeli éttermek reklámait juttatná el a rendszer a felhasználóhoz, ám ugyanúgy működne ez más kulcsszavak esetében is. A szoftver azonban nem csupán a rövid szöveges üzenetek átfésülésére képes, hanem a telefonbeszélgetések ugyanezen célból történő lehallgatására és az elhangzottak kielemzésére is.
A Motorola tisztában van az adatvédők aggályaival, a vállalat képviselői azonban kijelentették, hogy a felhasználók személyes jogait a legmesszebbmenőkig tiszteletben fogják tartani, és elmondták, ők nem kémprogramot fejlesztenek, mivel az alkalmazás csakis az előzetes beleegyezést követően lép majd működésbe.
Kapcsolódó cikkek
- 2007-ben is keresik az Év Honlapját
- Tovább terjeszkedik az Etarget
- Motorola MOTO U9 zenetelefon
- A "szájpropaganda" a leghatékonyabb reklám
- Az EU az sms-díjakat is csökkentené
- Beépített GPS-vevővel bővített Motorola MC70 PDA
- Motorola Wimax modem asztali számítógépekhez
- A sikeres keresőmarketing 10 szabálya
- Testre szabott reklámok: két év előny
- A marketingesek 3 igazsága
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.