Reklámok az MSN mobilportálon
A kezdeményezés révén e héttől reklámcsíkok fognak megjelenni az oldalon, elsőként a Bank of America, a Paramount Pictures és a Jaguar reklámjaival. A Microsoft a megoldással nem egy üres piacra érkezik; fő online versenytársai, a Google és a Yahoo egy ideje már hirdetésekkel üzemeltetik mobiltelefonos tartalomszolgáltató portáljaikat és kisebb úttörő cégek is jelen vannak itt saját termékeikkel. A lépés ugyanakkor biztos jele annak, hogy a mobiltelefonos internet a technológiai nehézségekből és a szolgáltatások áttekinthetetlenségéből eredő sokéves vajúdás után végre valóban kezd széles körben elterjedni.
Az MSN Mobile számítógépes nagy testvéréhez (új néven Windows Live) hasonlóan híreket és mindenféle hasznos információkat kínál, emellett pedig közvetlen hozzáférést biztosít a Hotmail levelezőhöz, az MSN Messenger azonnali üzenetküldőhöz, illetve a Spaces közösségi oldalhoz.
Kapcsolódó cikkek
- 80 ezerrel több mobil-előfizető októberben
- 15 éves az SMS
- A mobil-előfizetések száma elérte a 10,5 milliót
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- Google- és SAP-alkalmazások az iPhone-hoz
- A BMF hallgatói a Pannon Mobil Internettel is jelentkezhetnek vizsgáikra
- 1 évig ingyenes zeneletöltés a Nokia zenetelefonokkal
- Google mobiltérkép GPS helyett
- Unaloműző mobilszoftver
- Avaya one-X Mobile: kommunikációs megoldások a mobilkészülékek legszélesebb körére
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt
A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.
Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung
A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.
A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget.