Rekordértékű Mac-, iPod- és iPhone-eladások
A negyedévben az Apple 1,58 milliárd dollár (részvényenként 1 dollár 76 cent) nyereséget ért el, szemben az előző pénzügyi év azonos időszakának 1 milliárd dolláros nyereségével. A most lezárult negyedév teljes forgalma 9,6 milliárd dollár volt, mely szintén jelentős növekedést mutat az előző pénzügyi év azonos időszakában elért 7,1 milliárd dolláros forgalomhoz képest. A bruttó árrés 34,7%-ra növekedett, az előző pénzügyi év azonos időszakában elért 31,2%-ról. A nemzetközi piacokon történő értékesítések a teljes forgalom 45%-át tették ki.
Az Apple a negyedévben 2 319 000 Mac számítógépet és 22 121 000 iPod készüléket értékesített, mely a számítógépek területén 44%-os, az médialejátszók területén 5%-os növekedést jelent az előző pénzügyi év azonos időszakához viszonyítva. Az első pénzügyi negyedévben az Apple 2 315 000 iPhone készüléket értékesített.
Kapcsolódó cikkek
- Négymillió fogyott eddig az Apple telefonjából
- Megkezdődött a Macworld
- Az Apple túl sokat kért az iPhone-ért a kínaiaktól
- Rekord Google forgalmat generál az iPhone
- Kisgyermek írta az első iPhone-trójait
- Beperelték az Apple-t az online zenei piac "monopolizálása" miatt
- Az Apple is eredetiségvizsgáló alkalmazást tervez
- Szárnyalnak az Apple-részvények
- Élelmiszerdiszkontban kapható az iPhone Ausztriában
- Intelligens hangerő-szabályozót akar az iPodba építeni az Apple
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.