Háztól házig szerviz a Mio-tól
A MIO, a világ egyik legnagyobb személyi GPS-berendezésgyártó vállalata Magyarországon is elérhetővé tette egyedi szervízszolgáltatását, melyhez senkinek sem kell kimozdulnia otthonából vagy irodájából.
A Mio legújabb szolgáltatása révén bármely Mio készülék garanciaidőn belüli meghibásodása esetén az ügyfeleknek csak fel kell hívniuk a 06-40/101-711-es telefonszámot, és a futár a megadott címről – akár otthonukból - elviszi az eszközt. Az ügyfelek a megjavított Mio terméket szintén a megadott címen vehetik át, napra pontosan egy héttel később.
A Mio termékekre az általános garanciaidő 2 év, kivételt képez ez alól az okostelefonok akkumulátora, amely 6 hónap.
A Mio mindezek mellett bejelentette, hogy 2008. január 1-jétől újabb hivatalos disztribútorral, az RRC Hungary Kft. DiFo divíziójával is együttműködik Magyarországon.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre többen foglalnak bérautót az interneten
- Vezeték nélküli GPS-vevő nemcsak iPhone-ra
- Kézzel fogható a Nav N Go 3D-s navigációs megoldása
- Szerződést bontott a Nav'NGo a Mio Technologyval
- A GPS-nél is egyre fontosabb a tartalomszolgáltatás
- Mio/Navman: Új termékek, szolgáltatások és vállalati arculat
- GPS-es rendszer segít az utasoknak
- Galileo navigációs eszközök a CeBIT-en
- "Mobilsűrűség" alapján jelzi a dugókat a navigációs készülékek új nemzedéke
- A mobiltelefonos navigáció elterjesztésére összpontosít a Nokia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.