Felvásárlási hullám kezdődik az internetszolgáltatók piacán
Konszolidációs kényszerben van az internetszolgáltatás piaca, felvásárlási és egyesülési hullám kezdődhet el az idén - írta a nyilatkozó elemzők és piaci szereplők véleménye alapján hétfőn a Népszabadság. Abban csaknem egyöntetű a vélemény közöttük, hogy a felvásárlások szándéka felerősödik.
Karli Péter, a Deloitte technológia-, média- és telekommunikációs (TMT) üzletágra szakosodott munkacsapatának igazgatója szerint a cégvásárlások egyre sürgősebbé válnak majd az alternatív internetszolgáltatók számára. Véleményét arra alapozza, hogy ezeknek a társaságoknak a 25-50 ezresre tehető ügyfélállományuk most még sokat érhet, ám a piac fejlődésével - az előfizetők számának növekedésével - csökkenhet ez az érték - olvasható a lapban.
Kapcsolódó cikkek
- Az amerikaiak többsége mozdulni sem tud mobiltelefon nélkül
- Az Acer megelőzte a Dellt a noteszgéppiacon
- Az osztrákok többsége nem tudja elképzelni életét mobil nélkül
- 16%-os bővülés a mobilpiacon 2007-ben
- Januárban 69 ezerrel emelkedett a hazai mobil-előfizetők száma
- Internet: az Uniós átlag még messze van
- Románia - megkétszereződött tavaly a laptopok eladása
- A világnépesség feléhez közelít a mobiltelefonok száma
- Az LCD a globális piacvezető a televízióknál
- Magyar információs társadalom: jelentés az elmúlt egy évtizedről
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.