A Kellogg és a Reebok tart előadást az Interact 2008 kongresszuson
Idén június 2-án és 3-án Berlinben kerül megrendezésre az Interact 2008 online hirdetési és médiakongresszus, amelyen az európai piac helyzetébe többek közt a Kellogg és a Reebok esettanulmányokra épülő előadásaiból lehet betekintést nyerni.
A teljes cikk a Business Online-ban, itt olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Papírújság videoreklám-melléklettel
- Elemzők szerint kezd magához térni az online hirdetési piac
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Megválaszthatják a YouTube nézői, hogyan akarják a reklámokat
- Megszűnt a Magyar Online Hirdetési Index
- Az internet megerősödve fog kikerülni a válságból
- Nem érintette a válság a magyar online reklámpiacot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.