Cisco: egységes kis- és középvállalati termékportfólió
A Cisco részeként működő Linksys divízió Business sorozatú termékei bekerülnek a cég kkv-portfóliójába, és ezzel együtt a kisvállalati partnerprogramok integrációjára is sor kerül.
A kkv üzletági és technológiai integráció révén a Cisco hatékonyabban fókuszálhat a kisvállalati szegmensre, az ügyfelek illetve partnerek számára pedig egyaránt elérhetővé válnak a kommunikációs iparág legátfogóbb, innovatív technológiai megoldásai.
A Cisco magyarországi tevékenységét tekintve a Linksys termékek integrációja annak a folyamatnak a szerves része, amelyben a cég a hazai kkv-szegmens infokommunikációs igényeinek optimális kiszolgálását tűzte ki célul. A Cisco hazai szervezete az elmúlt két év során kiemelt figyelmet fordított a kis- és középvállalati szektorra. Ennek keretében több mint 60 partner ért el speciális kkv minősítést, elindult Magyarországon a kedvező pénzügyi finanszírozást biztosító EasyLease program, a hazai szolgáltatók pedig a Ciscoval együttműködve több, kifejezetten a kkv-k számára kidolgozott menedzselt szolgáltatással jelentek meg.
A bejelentés révén több mint 20 000 nemzetközi Linksys partner előtt nyílik meg a lehetőség, hogy belépjen a Cisco partnerprogramjába. A Linksys Partner Connection (LPC) program tagjai 2008. szeptember 16-ig válhatnak Cisco regisztrált partnerekké. A Cisco hivatalos partnerei hozzáférhetnek a cég által nyújtott demoeszközökhöz, részükre a Cisco pénzügyi ösztönzőket, értékesítési és marketingtámogatást biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- Havidíjas informatikai csomag kkv-knak
- Cisco Expo: központban a videó, a virtualizáció és az együttműködés
- IP telefónia biztonsága a téma az ITBN-en
- Dizájnközpontot nyitott a Linksys
- Linksys terméközön a Ciscótól
- Finanszírozási programmal vonzza a kkv-kat a Cisco
- ELTE: Cisco-díjas oktatási giga-hálózat
- Cisco- és Linksys-újdonságok a CES-en
- Cisco Navigátor díjat kapott a CIB Bank Zrt.
- Jubileumi Cisco Expo a Web 2.0 jegyében
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.