Kiadta első vállalati felelősség jelentését a Vodafone Magyarország
A Vodafone Magyarország az idei évben először adta ki önálló jelentését hazai társadalmi felelősségvállalási tevékenységéről.
A vállalatcsoport célja, hogy 2010-re a Vodafone legyen az emberek által a legmegbízhatóbbnak tartott márka. A Vodafone Magyarország ezen célkitűzés fényében határozta meg vállalati felelősség stratégiáját és akciótervét. Ezek középpontjában a vállalati felelősség programok és az üzleti tevékenység hatékony összehangolása mellett az érintettekkel való rendszeres párbeszéd, a megfelelő tájékoztatás és a munkavállalók ezirányú elkötelezettségének erősítése áll.
Néhány érdekes információ a vállalat társadalmi felelősségvállalási eredményeiről:
- Több mint 5500 aktív gyermekzárhasználó
- 21 fából készült torony a hálózatban
- 3,8 tonna újrahasznosított telefon
- 45% női munkavállaló
- Két érintetti párbeszéd
- Energiahatékonysági munkacsoport létrehozása
- Figyelő Top200 Társadalmi Elkötelezettség díj
A Vodafone első társadalmi felelősségvállalási jelentése bemutatja a vállalat gazdasági, társadalmi és környezeti hatásainak kezelésével kapcsolatos stratégiáját, valamint az elmúlt időszak – ezen belül hangsúlyosan a 2008. március végén zárult 2007/2008-as üzleti év – kezdeményezéseit és az elért eredményeket. A jelentés nyomtatásban elkészített változata a papírfelhasználás csökkentése érdekében csupán egy rövidített összefoglaló, a részletesebb adatokat online, a vállalat honlapjának társadalmi felelősségvállalással foglalkozó oldalain teszik elérhetővé hamarosan.
A Vodafone Magyarország vállalati felelősség jelentése megtalálható itt.
Kapcsolódó cikkek
- Boldogabbá teszi a nőket a technológia
- Májusban újabb mobilkészülékek a Vodafone-nál
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Megtévesztő SMS játékért 40 milliós bírságot kapott a Vodafone
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- Új MobilWeb csomagok a Vodafone-tól
- Tovább nőtt a mobilinternetezők száma januárban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.