A Microsoft és a Yahoo is cáfolja a keresőüzletet
Nemrég ismét felröppentek a hírek, miszerint a Microsoft és a Yahoo valamilyen megállapodásra készülnek. Ennek egyik oka a Yahoo vezérének, Jerry Yangnak bejelentése lehet, miszerint távozik a vállalat éléről. Mivel őt személy szerint is a korábbi megállapodások kerékkötőjének tartották, félreállása új reményeket szült, annak ellenére, hogy Steve Ballmer a Microsoft részéről már Yang távozásakor közölte, nem terveznek megállapodást.
A napokban mégis arról jelentek meg hírek, hogy a Microsoft befektetne a Yahooba. Egészen pontosan a vállalat számukra deklaráltan legfontosabb részéről, a keresőüzletágról lenne szó. A Microsoft ugyan elindította saját szépreményű Live keresőszolgáltatását, ám az eddig nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, a jelek szerint olyannyira, hogy a keresőháború vesztesének, a Yahoo rendszerének megvásárlása is felmerült. Mindez azonban hónapokkal ezelőtt hangzott el a Microsoft részéről, a vállalat azóta passzív minden felvásárlási tervvel kapcsolatban. A legutóbbi, most már pletykának minősíthető verzió szerint a redmondi óriás 20 milliárd dollárt fizetett volna csak a Yahoo keresőüzletágáért. Ezt a hírt cáfolta most mindkét fél hivatalosan.
Kapcsolódó cikkek
- Vizuális keresés Microsoft Bing-gel
- Mégsem veszi át automatikusan a Yahoo a Microsoft keresőjét
- A piac meglepően rosszul fogadta a Microsoft-Yahoo szövetséget
- Végül mégiscsak létrejött a Microhoo
- A Bing még messze lemarad riválisai mögött
- A Microsoft keresője már be is előzte a Yahoo-t
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- Live Search és Kumo után itt a Bing
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Yahoo-vezetőkkel találkozott Ballmer
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.